Billig dele-ud ting til fødselsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.726 visninger
8 svar
4 synes godt om
3. november 2014

Anonym trådstarter

Hej

sagen er den at vi nærmest ikke har nogen ekstra penge i denne måned men vores barn har fødselsdag i næste uge og skal dele ud i børnehaven.  

Hvad er jeres bedste bud på noget billigt  dele-ud-noget? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2014

Muffinmus

Hjemmebagte boller , scones,flødeboller eller måske fodbold chokoladekage??

du ved, med grøn glasur og små vingummibamser som mænd på banen

frugt kan være dyrt at købe ril mange, der er bag selv billigere da man tit har tingene i skabet

Anmeld

3. november 2014

lineog4

Hjemmebagte boller og eventuelt en melon til en 20'er. 

Anmeld

3. november 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tænker også hjemmebagte boller med smør, flødeboller, eller en slikkepind. Vh stine

Anmeld

3. november 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Jeg arbejder i en børnehave som pædagog, og en lille flødebolle er faktisk rigtig fint at komme med, og så kan de købes til billige penge. Nu har jeg faktisk ikke selv købt dem i 100 år, men koster de ikke en 15 kr for en pakke med 12 stk?? :-) 

Ellers som de andre siger en bolle måske med lidt kanelsukker drysset på toppen( det dufter godt og så kan det blive en gnavebolle uden smør) en enkelt slikkepind eller måske en lille haribopose til hver, eller en lille sodavandsis.. :-)

Det er altså TANKEN der er vigtigst, OG at barnet har noget at DELE ud, så betyder det ikke så meget hvad det er,  i min verden.. 

Tillykke med din dreng, håber i finder på noget godt til børnehaven

Anmeld

3. november 2014

Nystart

Her ønskede mig. Datter at dele slikkepinde ud i skolen.... 25 for Ca 25 kr i Aldi 

Anmeld

3. november 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Alt hjemmebag. Det er 100 gange billigere. Om det så er små hånd-sanwich'es eller hjemmebagte boller. Kanelsnegle. Jeg ved ikke hvor fanatiske skoler/institutioner er blevet mht kage. For ellers er kager såå billige.  

Ja man må nogen gange tænke kreativt for at få pengene til at slå til. 

Tillykke med barnet

Anmeld

3. november 2014

Anonym trådstarter

Hvor er i gode og søde!!  Nu er der i hvertfald et godt udvalg der helt sikkert er inde for et rimeligt budget! og tak for påmindelsen om at det er tanken der tæller! Man føler sig bare lidt som en "underskudsmor" når man ser diverse store, fine og kreative frugt-figurer osv på Facebook og her.  Det gad jeg da også godt at give med! Men frugt til 22 børn er bare rigtig dyrt...

Anmeld

3. november 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Hjemmebag

Alt efter hvordan sukkerpolitikken er så enten kage, boller (f.eks. med frugtfarver ) eller pølsehorn (sikkert med kyllingepølser så ALLE kan spise dem )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.