Underretning - Hvor længe går der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. november 2014

Anonym trådstarter

Hvor længe går der fra man har fået en underretning, til der sker noget i sagen? 

Ved ikke om nogle har erfaringer til den slags ting.
Det drejer sig om snyd ift. sociale ydelser. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Hvad mener du med, at man har fået en underretning?

Jeg blev meldt for godt to år siden til kommunen, og fik et brev ca 14 dage før det indkaldte møde. 

Jeg var/er enlig mor til to, og der var absolut intet at komme efter i mit tilfælde

Anmeld

4. november 2014

Anonym trådstarter

PT skriver:

Hvad mener du med, at man har fået en underretning?

Jeg blev meldt for godt to år siden til kommunen, og fik et brev ca 14 dage før det indkaldte møde. 

Jeg var/er enlig mor til to, og der var absolut intet at komme efter i mit tilfælde

Det er min søster, som er blevet meldt til kommunen fordi hun uvidende har været ude og rejse, mens hun har været på dagpenge. 

Hun er rigtig ked af det, og lidt angst for det hele hvordan det hele kommer til at gå, og hun går bare og venter på at høre fra dem. Hun har selvfølgelig dummet sig, og er klar til at skulle bøde for hvad end der nu skal ske, men det er lidt pinagtigt for hende at gå og vente i uvidenhed. 

Så det var mere hvor lang tid hun kunne regne med der gik, før hun fik et brev. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.