Tegn på graviditet 2. Gang.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
7 svar
2 synes godt om
3. november 2014

Anonym trådstarter

Da det stadig er en hemmelighed vælger jeg at skrive som anonym.

vi er i gang med at prøve at få nr 2. Har været i gang siden april. Normalt i ugen op til mens har jeg vildt ømme bryster. Der er ingenting denne gang, og skal have det fredag. Til gengæld har jeg under maven ved underlivet fået som om man har ømme mave muskler eller bare muskler. Har ikke lavet noget anderledes og overhovedet ikke trænet. Så det kan ikke være det.

man analysere jo hver en ting, så jeg tænker lidt om det kan være tegn på en mulig graviditet? 

Hvilke tegn havde I

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen

Anmeld

4. november 2014

Anonym trådstarter

4. november 2014

DortheL

Anonym skriver:

Da det stadig er en hemmelighed vælger jeg at skrive som anonym.

vi er i gang med at prøve at få nr 2. Har været i gang siden april. Normalt i ugen op til mens har jeg vildt ømme bryster. Der er ingenting denne gang, og skal have det fredag. Til gengæld har jeg under maven ved underlivet fået som om man har ømme mave muskler eller bare muskler. Har ikke lavet noget anderledes og overhovedet ikke trænet. Så det kan ikke være det.

man analysere jo hver en ting, så jeg tænker lidt om det kan være tegn på en mulig graviditet? 

Hvilke tegn havde I

Murren i underlivet, træthed, hovedpine og kvalme. 

Anmeld

4. november 2014

LJMNA

Anden gang, havde jeg absolut ingen tegn, men jeg vidste det, kan stadig ikk forklarer det men allerede dagen efter at vi havde været sammen sagde jeg til min kæreste at han nok skulle regne med at blive far igen.

Anmeld

4. november 2014

Anonym trådstarter

DortheL skriver:

Murren i underlivet, træthed, hovedpine og kvalme. 

Jeg har været meget træt de sidste 7-14 dage. Og hovedpine hele sidste uge. Men tænker også om man kan overfortolke alle små tegn. Fristes dog til at teste i morgen

Anmeld

4. november 2014

DortheL

Anonym skriver:

Jeg har været meget træt de sidste 7-14 dage. Og hovedpine hele sidste uge. Men tænker også om man kan overfortolke alle små tegn. Fristes dog til at teste i morgen

Det kan man. Hvornår har du testdag? Nogle kan jo få et positivt resultat før forventede mens dag. Jeg testede positivt 3+4. 

Anmeld

4. november 2014

Anonym trådstarter

DortheL skriver:

Det kan man. Hvornår har du testdag? Nogle kan jo få et positivt resultat før forventede mens dag. Jeg testede positivt 3+4. 

På fredag forventer jeg menstruation. Men har ingen tegn på den, som jeg normalt har haft de sidste 6 gange uden ppiller. Så tænkte jeg ville teste i morgen tidlig. Plus jeg mener med vores datter at jeg også kunne teste et par dage før tid. Men husker ikke hvilke tegn jeg havde der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.