Hvordan har du det med at parkere en bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du svært ved at parkere bilen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.732 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. august 2009

Zeta

Samtaleemnet om parkering og specielt kvindelige par. parkeringer toppede her til morgenkaffen i sol og højt humør.

Forskere har påvist og dokumenteret at det kvindelige hjerne ikke rummer 3D så godt, dsv. det rumlige rum og det at navigere heri. Derfor går det ofte helt galt med par. parkeringer, og alm. parkeringer, selv en helt almindelig med massere af plads, kniber det også med, for nogle.

Af samme årsag gik diverse bilproducenter igang med at udvikle biler der selv kan parkere. Og det er jo ret genialt. Men det er kun få der har dem. En ven sendte mig denne danske video, af hans kæreste der prøvede at parkere.

http://www.youtube.com/watch?v=qr8jdaOTgA0&feature=player_embedded

Det lykkede til sidst, men hvorfor ikke første gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har aldrig haft problemer med at parkere... Jeg har aldrig forstået hvorfor kvinder skal "klantres" for at være dårlige til det, for ingen af mine veninder, familiemedlemmer (kvinder) eller andre jeg kender er dårlige til det... Til gengæld kender jeg en del mænd der ikke er for gode til det
Jeg ved godt der er lavet studier osv, men i MIN lille verden er de aldrig bevist, og det er jeg glad for!
Dejlig søndag til alle...
knus Caroline, som senere skal køre den lange tur fra Tisvildeleje til Gjern...

Anmeld

23. august 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg kender flere mænd,der er elendige til parkering end kvinder

Anmeld

23. august 2009

sarahb

Jeg er en knag til parralell parkering, alle fra mine forældre til min mand og hans venner er ellevilde over hvor go jeg r til det.. ! skønt...
Og vi bor i kbh så jeg laver ofte parkeringer hvor dr ikk er meget plads til vores stationcar

Anmeld

23. august 2009

wamse

Jeg er monster RINGE til at par. parkere og det at bakke er en by i Rusland for mig, så disse undersøgelser kunne sagtens være baseret på mine evner Der er for mig INTET logisk når jeg skal bakke og hvordan bilen reagerer. For mig ville det være så genialt hvis man opfandt en selv-parkerende bil, det ville være på højde med da de opfandt en dildo

Anmeld

23. august 2009

missKat

jeg er drøn go til især baglæns parallel parkering!!!
og har altid været det ;o)

Anmeld

23. august 2009

LineD

Hihi herhjemme er det mig der er verdensmester i parkering, og Morten der skodder til det

Anmeld

23. august 2009

Vingummien

Jeg er nu god til at parkere en bil, er nærmest født bag et rat, men kan da være nogen gange hvor det ikke lykkes, og det er tit fordi man fejl bedømmer afstanden eller man bliver nervøs fordi at der står en og glor på at man gøre det, for så vil man jo helst gøre det perfekt.

Baglæns parallel parkering er jeg f.eks bedst til hvis det er højreside jeg skal bakke ind til.

Anmeld

23. august 2009

TbCp

Zeta skriver:

Samtaleemnet om parkering og specielt kvindelige par. parkeringer toppede her til morgenkaffen i sol og højt humør.

Forskere har påvist og dokumenteret at det kvindelige hjerne ikke rummer 3D så godt, dsv. det rumlige rum og det at navigere heri. Derfor går det ofte helt galt med par. parkeringer, og alm. parkeringer, selv en helt almindelig med massere af plads, kniber det også med, for nogle.

Af samme årsag gik diverse bilproducenter igang med at udvikle biler der selv kan parkere. Og det er jo ret genialt. Men det er kun få der har dem. En ven sendte mig denne danske video, af hans kæreste der prøvede at parkere.

http://www.youtube.com/watch?v=qr8jdaOTgA0&feature=player_embedded

Det lykkede til sidst, men hvorfor ikke første gang?

Jeg vil ikke sige at jeg er dårlig til at parkere, det jeg har sværest ved er hvis jeg skal bakke ind... MEN... jeg har kun haft kørekort i 5 dage så håber da at øvelse gør mester

Anmeld

23. august 2009

FrkT

Puhhh, jeg er elendig til at parkere, og hader specielt at skulle komme ud fra en parkeringsplads, hvis der holder biler på begge sider af mig, og der ikke er for meget plads bagud. Er bare ikke god til at have følingen for hvor stor bilen reelt er. Jens er super til det. Så mig kunne statistikkerne også passe på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.