anbefal kaffe :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2014

Kay

SDD skriver:

Nu drikker jeg ikke instant, men almindelig. Der drikker jeg Peter Larsen. Men jeg har hørt at Gevalia's skulle være den der smager mest af "kaffe"

Min mand kan i forvejen ikke li gevalia han syntes den er meget bitter men han kan godt li Peter Larsen når det er til almindelig maskine... jeg drikker ikke selv kaffe, syntes det hele smager bittert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2014

Kay

Wampires skriver:

For os var Nescafe den bedste og Karat kaffe var bare noget vi endte med at smide ud..

Men det handler rigtig meget om hvad man er vant til at drikke og hvor stærkt det skal være osv osv...

Kan kun anbefale at I køber et lille glas af hver slags og prøver Jer frem

Det er kun min mand men god ide med små glas, de burde næsten havde små smagsprøver man kunne købe

Anmeld

3. november 2014

Kay

PT skriver:

Jeg drikker kun instant kaffe - til gengæld drikker jeg meget af det

Jeg drikker altid denne

Den er lidt dyrere end mange andre, men den smager fantastisk

Det er også den min mor kun drikker han syntes også den smager fint men mener ikke den er pengeneværd 

Selvom han sjovt nok drikker mere kaffe hjemme ved mine forældre end her hjemme 

Anmeld

3. november 2014

sne190810

Den økologiske fra Irma 

Anmeld

3. november 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Kay skriver:

Det er kun min mand men god ide med små glas, de burde næsten havde små smagsprøver man kunne købe

Der er i hvert fald 3 slags jeg har set i små glas alla smagsprøver til 10-20 kr for et glas...

Det er dyrere at købe et lille glas i kgpris men hvis man ender med at må smide det ud så er det billigere at have givet 10 kr end 80 kr

Anmeld

3. november 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Kay skriver:

Min mand kan i forvejen ikke li gevalia han syntes den er meget bitter men han kan godt li Peter Larsen når det er til almindelig maskine... jeg drikker ikke selv kaffe, syntes det hele smager bittert

Ja det kan jeg godt se. Ja jeg synes nu alt instant smager sådan lidt sjovt.

den der nescafé espresso. Hvis han rent faktisk godt kan lide den, så må han jo bare overbevises om at det nogengange er bedre rent faktisk at købe noget lidt dyrere og så kunne lide det, end drikke noget man ikke kan lide.

Anmeld

3. november 2014

*CKB*

I vores nye bolig har vi fået sådan en vandhane med kogende vand i og min mand til derfor prøve instent kaffe til når han bare skal havde en enkelt kop...

Men hvilke instent kaffe kan i anbefale? Og hvilke skal man holde sig fra?

Hvis man har lyst til noget andet indimellem, er Café Noir instant Caramel virkelig lækker! 

Har set man også kan få andre smage.. Hasselnød skulle også være go. 

Anmeld

3. november 2014

An&Jo

Jeg har altid en nescafé gold til at stå i skuffen til de hurtige kopper..  

årh og nu glæder jeg mig endnu mere til mit nye køkken med quooker ��

Anmeld

3. november 2014

Kay

Wampires skriver:

Der er i hvert fald 3 slags jeg har set i små glas alla smagsprøver til 10-20 kr for et glas...

Det er dyrere at købe et lille glas i kgpris men hvis man ender med at må smide det ud så er det billigere at have givet 10 kr end 80 kr

Ja lige netop... især med en mand der kun vil ha god kaffe 

Anmeld

3. november 2014

Kay

SDD skriver:

Ja det kan jeg godt se. Ja jeg synes nu alt instant smager sådan lidt sjovt.

den der nescafé espresso. Hvis han rent faktisk godt kan lide den, så må han jo bare overbevises om at det nogengange er bedre rent faktisk at købe noget lidt dyrere og så kunne lide det, end drikke noget man ikke kan lide.

Tja nu prøver vi lige de 2 mange her anbefaler og så må vi se hvad han siger, kan være jeg skal blind teste ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.