æl eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
9 svar
1 synes godt om
3. november 2014

Anonym trådstarter

Hej jeg er meget frustreret (som mange andre) over min æl. I tirsdags fik jeg en positiv digital test (dog på morgen urin) strimmel testen så senere på dagen sådan ud og har gjort det lige siden. Jeg har bare en ide om at den ikke var positiv og jeg ser bare ikke en udvikling i mine teste. :/ selvfølgelig er i ikke læger men kunne være i kunne se et mønster. Begyndte at teste på dag 10, positiv test på dag 15 og så de teste der efterfølgende, er på dag 21 idag. Havde sidst en cyklus på 40 dage men den skulle gerne blive kortere denne gang da jeg er begyndt på vitex og de gav sidste cyklus mens næsten lige efter jeg begyndte på dem.  håber på lidt input 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2014

biniek

Anonym skriver:

Hej jeg er meget frustreret (som mange andre) over min æl. I tirsdags fik jeg en positiv digital test (dog på morgen urin) strimmel testen så senere på dagen sådan ud og har gjort det lige siden. Jeg har bare en ide om at den ikke var positiv og jeg ser bare ikke en udvikling i mine teste. :/ selvfølgelig er i ikke læger men kunne være i kunne se et mønster. Begyndte at teste på dag 10, positiv test på dag 15 og så de teste der efterfølgende, er på dag 21 idag. Havde sidst en cyklus på 40 dage men den skulle gerne blive kortere denne gang da jeg er begyndt på vitex og de gav sidste cyklus mens næsten lige efter jeg begyndte på dem.  håber på lidt input 

den ser ud til at næreme sig  

hvornår forventer du æl ? 

Anmeld

3. november 2014

Anonym trådstarter

B1991 skriver:

den ser ud til at næreme sig  

hvornår forventer du æl ? 

Havde regnet ud ca om 3 dage. Det jeg synes er vildt underligt er at den positiv digital test faldte præcis på 14 dagen og alle de andre digitale test jeg har taget om morgenen har været negativ bortset fra den på dag 14, først tænkte jeg fedt så har jeg måske en cyklus på ca 28 dage nu! Men nu er jeg i tvivl. 

Anmeld

3. november 2014

biniek

Anonym skriver:

Havde regnet ud ca om 3 dage. Det jeg synes er vildt underligt er at den positiv digital test faldte præcis på 14 dagen og alle de andre digitale test jeg har taget om morgenen har været negativ bortset fra den på dag 14, først tænkte jeg fedt så har jeg måske en cyklus på ca 28 dage nu! Men nu er jeg i tvivl. 

der er muligt at ikke have æl på dag 14 selv om cyklus er 28 dage.

den er så ikke positiv endnu :O

Anmeld

3. november 2014

Anonym trådstarter

B1991 skriver:

der er muligt at ikke have æl på dag 14 selv om cyklus er 28 dage.

den er så ikke positiv endnu :O

Hvorfor kan man ikke det? Det er der da mange der har skrevet herinde at de har? 

Anmeld

3. november 2014

biniek

Anonym skriver:

Hvorfor kan man ikke det? Det er der da mange der har skrevet herinde at de har? 

man KAN...

men det kan også være den ikke er.

der er mange der har underlige cyklusser.

min er altid på omkring 16-17 og min cyklus er 28

Anmeld

3. november 2014

Anonym trådstarter

B1991 skriver:

man KAN...

men det kan også være den ikke er.

der er mange der har underlige cyklusser.

min er altid på omkring 16-17 og min cyklus er 28

Hmm okay ja det er virkelig træls at være i tvivl. Det var netop derfor jeg købte digital for IKKE at være i tvivl. Men er bare endnu mere i tvivl nu 

Anmeld

3. november 2014

biniek

Anonym skriver:

Hmm okay ja det er virkelig træls at være i tvivl. Det var netop derfor jeg købte digital for IKKE at være i tvivl. Men er bare endnu mere i tvivl nu 

kender det godt

Anmeld

3. november 2014

Kløver

En test er altid enten positiv eller negativ, den kan ikke vise, om den snart er der da den påviser en stigning af LH som stiger og falder indenfor 36-48 timer 

hvad jeg umiddelbart kan se er alle strimmeltestene negative. Jeg ville stole på den digitale der var positiv i tirsdags  

Anmeld

3. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg håber du har ret :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.