Smerter ved toiletbesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. november 2014

WilliamDSTN

Hej piger

Jeg har det problem at jeg det sidste stykke tid har fået ondt nede i højre side af maven når jeg tisser, det er for det meste om natten eller hvis jeg har fået gået for længe uden at tisse.

Nogle der kan sige hvad der kan være ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2014

Sajida2006

Jeg har det i venstre side og i mit tilfælde er det en cyste... Den er dog næsten væk igen... Det gør ikke sådan ondt ondt men det trykker sådan hvis jeg tisser el hvis jeg som dig ik har været afsted i lidt tid, feks når jeg våner om morgenen ��

Anmeld

3. november 2014

Mor1986

Jeg får der også hvis jeg holder mig for længe. Jeg er ikke gravid. Men jeg er sådan en der tisser mange gange om natten. Og kommer jeg ikke op mindst en gang om natten så får jeg ondt. 

Anmeld

3. november 2014

WilliamDSTN

Sajida2006 skriver:

Jeg har det i venstre side og i mit tilfælde er det en cyste... Den er dog næsten væk igen... Det gør ikke sådan ondt ondt men det trykker sådan hvis jeg tisser el hvis jeg som dig ik har været afsted i lidt tid, feks når jeg våner om morgenen ��

Okay jeg har nemlig ikk været til lægen med det fordi jeg bare tænkte at det var fordi at blæren var fyldt og at jeg og baby maste den 

Anmeld

3. november 2014

WilliamDSTN

Mor1986 skriver:

Jeg får der også hvis jeg holder mig for længe. Jeg er ikke gravid. Men jeg er sådan en der tisser mange gange om natten. Og kommer jeg ikke op mindst en gang om natten så får jeg ondt. 

Okay jeg tisser kun en gang om natten men det er ikk så tit mere at jeg får ondt i perioder har jeg meget ondt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.