Erfaringer søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. august 2009

Chip

Hejsa!
Jeg smed p-pillerne nylig, og har haft en menstruation, den i forbindelse med p-pillerne.
Nu er jeg så på 30. dagen uden menstruation. Mine bryster er ømme, jeg har en underlig fornemmelse i kroppen, er træt, har humørsvingninger og har en anden slags kvalme end jeg har prøvet før.
Jeg tog en test i dag og synes at ane en svag streg, men ved ikke om det indbildning?
Er der nogle der har prøvet dette også? 
Kan alle disse symptomer bare være kroppen der skaber sig efter man smidt p-pillerne? Har nogle erfaringer omkring dette?
Jeg vil ikke være for ivrig, (selvom det er svært), for ved godt at jeg kan nå at få mestruation nu.
På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2009

Vingummien

Chip skriver:

Hejsa!
Jeg smed p-pillerne nylig, og har haft en menstruation, den i forbindelse med p-pillerne.
Nu er jeg så på 30. dagen uden menstruation. Mine bryster er ømme, jeg har en underlig fornemmelse i kroppen, er træt, har humørsvingninger og har en anden slags kvalme end jeg har prøvet før.
Jeg tog en test i dag og synes at ane en svag streg, men ved ikke om det indbildning?
Kan alle disse symptomer bare være kroppen der skaber sig efter man smidt p-pillerne? Har nogle erfaringer omkring dette?
Jeg vil ikke være for ivrig, (selvom det er svært), for ved godt at jeg kan nå at få mestruation nu.
På forhånd tak 

Syntes ikke jeg fik nogen reaktion på at have smidt pillerne, dengang jeg gjorde det.
Og stregen kan godt være meget svag i første omgang, og har der været en svag en ville jeg gætte på at hvis du tager en nu så er der nok ingen tvivl

Hvis det var mig ville jeg nok tage en ny test for at se, og syntes du igen at der er en svag en men ikke er sikker så få lavet en test ved lægen.

Anmeld

26. september 2009

Chip

Chip skriver:

Hejsa!
På forhånd tak 

Hejsa!!!
Kan se det er længe siden jeg har været her. Der er sket så meget!!!
Jeg var gravid og er nu i 10. uge.... Det er virkelig skønt og er virkelig overrasket over at det gik så hurtigt :-) Men det er også dejligt.
Nu mærker jeg alle de "trælse" ting ved at være gravid, har kvalme, madlede og er dødtræt!!!
Håber det går godt med jer alle herinde....

Anmeld

26. september 2009

FrkC

Chip skriver:

Hejsa!!!
Kan se det er længe siden jeg har været her. Der er sket så meget!!!
Jeg var gravid og er nu i 10. uge.... Det er virkelig skønt og er virkelig overrasket over at det gik så hurtigt :-) Men det er også dejligt.
Nu mærker jeg alle de "trælse" ting ved at være gravid, har kvalme, madlede og er dødtræt!!!
Håber det går godt med jer alle herinde....

Tillykke  Håber alt går som det ska med lille blob i mavsen

Camilla..

Anmeld

26. september 2009

otlitrom

Ej, hvor skønt for jer! Stort tillykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.