Øv bøv, vi må op på hesten igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
2 svar
1 synes godt om
2. november 2014

HappyOne

Jeg havde endelig fået 2 streger min min test, så begyndte jeg stille og roligt at bløde onsdag, var derfor ved læge og de var ikke særlig glad for blødningen. 

Det viser sig så at jeg ikke længere er gravid, at min krop er begyndt at abortere af sig selv  Efter ejen beregning var jeg 5+2 

Vi var virkelig blevet så glade, og jeg føler bare der har lagt sig en kæmpe stor sort skygge over os. 

Men som lægen siger, så må vi bare fortsætte med at prøve, selvom jeg føler mig knust  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2014

Louise-Nicki-buddi

2. november 2014

Købmagerkonen

vBirgitte skriver:

Jeg havde endelig fået 2 streger min min test, så begyndte jeg stille og roligt at bløde onsdag, var derfor ved læge og de var ikke særlig glad for blødningen. 

Det viser sig så at jeg ikke længere er gravid, at min krop er begyndt at abortere af sig selv  Efter ejen beregning var jeg 5+2 

Vi var virkelig blevet så glade, og jeg føler bare der har lagt sig en kæmpe stor sort skygge over os. 

Men som lægen siger, så må vi bare fortsætte med at prøve, selvom jeg føler mig knust  

Jeg husker stadig tydeligt da det samme skete for mig sidste år...

Jeg er virkelig ked af det på jeres vegne, og mit bedste råd til dig vil være at du giver dig selv lov til at være møgked af det og så stille og roligt gå i gang med at forsøge igen. Det skal nok blive jeres tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.