Fortsætte med at forsøge eller ej..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg ville i hvert fald ikke lade nogle chancer gå tabt. 

Nej jeg kan godt følge det.. men alligevel kan jeg jo stadig være i tvivl  Et barn er jo for livet og vi har kun en begrænset tid at få det i og jobs findes der jo egentlig mange af 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg synes ikke at det er relevant om I har svært eller nemt ved at blive gravide. Hvis du ikke har lyst til at tage barsel hurtigt efter jobstart, så skal I ikke forsøge.

Og når I er klar til nummer 2, så synes jeg at I skal gå direkte til ICSI. Dér vil chancerne under alle omstændigheder være helt vildt meget større end hvis I forsøger selv.

Hilsen en kvinde som også kun har én æggeleder, og som blev gravid via IVF. 

Tak for svar, kan godt se din pointe, men synes nu alligevel lidt at det er relevant at vi har svært ved at blive gravide, for chancen for at vi bliver gravide er meget lille. Det ville været et mirakel hvis det lykkedes.. Følte det faktisk som et nederlag dengang, at vi skulle så meget igennem for at få et barn og slet ikke kunne lave et naturligt.
Men jeg vil lige tænke lidt mere over om jeg ville foretrække at være lidt længere tid på arbejdsmarkedet, men jeg føler måske også lidt at det er dumt at spilde chancerne, og arbejde kan man jo altid bagefter og resten af livet.. 

Anmeld

2. november 2014

(august)

Hvis i føler for det så go for it. 

Vil blot lige dele at vi også fik vores første ved hjælp af ICSI pg valgte ikke at beskytte os og det er der nu kommet endnu to dejlige bebser ud af, så det kan lade sig gøre. Jeg havde heller ikke været gravid før vores ICSI barn. 

Held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.