Humørsvingninger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. november 2014

Anonym trådstarter

Hej skønne kvinder. 

Jeg ville lige høre, om der er nogle af jer, der har haft humørsvingninger inden i fandt ud af i var gravide?

Sagen er den, at jeg snakkede i telefon med min mor igår, hvor vi diskuterede om min datter evt ku ha noget allergi, og jeg blev så ked af det og vred, at jeg smækkede røret på for hende. Det har jeg aldrig gjort før, så det overraskede mig virkelig.

jeg har svingende cyklusser, fra 28-34 dage, er idag på dag 34, og skulle ifølge app'en clue have haft min mens igår. Jeg synes jeg tisser lidt ofte, men mere er der heller ikke.

Jeg har tit psyket mig gravid uden at være det, men denne gang har jeg hverken ømme bryster eller noget. 

Jeg har lidt a la mens smerter og kvalme hvis der går mere end 3 timer mellem jeg spiser, men det er ikke noget jeg har lagt noget i. 

Burde jeg teste om nogle dage, eller vente en uges tid?

På forhånd tak. ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2014

got2b

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder. 

Jeg ville lige høre, om der er nogle af jer, der har haft humørsvingninger inden i fandt ud af i var gravide?

Sagen er den, at jeg snakkede i telefon med min mor igår, hvor vi diskuterede om min datter evt ku ha noget allergi, og jeg blev så ked af det og vred, at jeg smækkede røret på for hende. Det har jeg aldrig gjort før, så det overraskede mig virkelig.

jeg har svingende cyklusser, fra 28-34 dage, er idag på dag 34, og skulle ifølge app'en clue have haft min mens igår. Jeg synes jeg tisser lidt ofte, men mere er der heller ikke.

Jeg har tit psyket mig gravid uden at være det, men denne gang har jeg hverken ømme bryster eller noget. 

Jeg har lidt a la mens smerter og kvalme hvis der går mere end 3 timer mellem jeg spiser, men det er ikke noget jeg har lagt noget i. 

Burde jeg teste om nogle dage, eller vente en uges tid?

På forhånd tak. ��

Min kæreste opdagede jeg havde humørsvninger præcis en uge efter æl. Så det kan godt lade sig gøre.

Anmeld

2. november 2014

Anonym trådstarter

got2b skriver:

Min kæreste opdagede jeg havde humørsvninger præcis en uge efter æl. Så det kan godt lade sig gøre.

Jeg bliver snart skør. 

Har mens murren, men skal hele tiden tisse. Hele tiden når jeg rejser mig. 

Tog selvfølgelig en test i eftermiddags fordi jeg ikke ku dy mig, negativ. Puttede den i min makeup taske, for ikke at ville skuffe kæresten. Dum som jeg er, kigger jeg på den nu, 6 timer senere og synes jeg kan ane noget, som nok er en skygge. 

Anmeld

2. november 2014

got2b

Anonym skriver:

Jeg bliver snart skør. 

Har mens murren, men skal hele tiden tisse. Hele tiden når jeg rejser mig. 

Tog selvfølgelig en test i eftermiddags fordi jeg ikke ku dy mig, negativ. Puttede den i min makeup taske, for ikke at ville skuffe kæresten. Dum som jeg er, kigger jeg på den nu, 6 timer senere og synes jeg kan ane noget, som nok er en skygge. 

Min blev først positiv efter tid os, og jeg er da gravid, hvis du brugte Valmed teste vil jeg ikke stole på den, da de bliver falsk positive (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.