Clearblue digital negativ, men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. november 2014

Anonym trådstarter

Hej alle,

jeg har testdag i morgen. Kunne ikke vente her til morgen, så jeg testede med to graviditetsttest - en Clearblue digital og en ganske almindelig billig teststav fra billigteste.dk.

Den digitale siger "ikke gravid". Den almindelige var også negativ i ca. 4 minutter, men nu jeg synes, der er kommet en ganske svag streg - det er ca. 9 minutter siden, jeg testede. Kan I se den? Jeg ved godt, at jeg ikke burde stole på resultater, der kommer efter tidsgrænsen, men klynger mig nok til håbet 

Tester selvfølgelig igen i morgen...

God søndag!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2014

Mother-love

Anonym skriver:

Hej alle,

jeg har testdag i morgen. Kunne ikke vente her til morgen, så jeg testede med to graviditetsttest - en Clearblue digital og en ganske almindelig billig teststav fra billigteste.dk.

Den digitale siger "ikke gravid". Den almindelige var også negativ i ca. 4 minutter, men nu jeg synes, der er kommet en ganske svag streg - det er ca. 9 minutter siden, jeg testede. Kan I se den? Jeg ved godt, at jeg ikke burde stole på resultater, der kommer efter tidsgrænsen, men klynger mig nok til håbet 

God søndag!

Jeg kan desværre intet se.

Anmeld

2. november 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej alle,

God søndag!

Jo, jeg kan godt se antydningen af en ekstra streg.  for at den er der 

Anmeld

2. november 2014

Nystart

Det negativ billed kan altså ikke altid bruges og et ret sikker på den er meget negativ 

Anmeld

2. november 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Staven er desværre rigtig god til at blive falsk positiv,jeg har oven i købet prøvet den blev positiv inden for 3 minutter,selv om jeg ikke var gravid. 

Anmeld

2. november 2014

B&J

jeg syntes også den ser negativ ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.