Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
VNB skriver: Hvordan gik det?
Hvordan gik det?
Den lignede den fra i morges, så den er desværre nok negativ
Jeg tog også en rfsu, som jo skulle kunne vise graviditet cirka 4 dage før, og den var meget negativ
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Den lignede den fra i morges, så den er desværre nok negativ Jeg tog også en rfsu, som jo skulle kunne vise graviditet cirka 4 dage før, og den var meget negativ
RFSU viste negativ ved mig, da jeg var 3+4. Men Valmed, apotekets og Rema 1000 viste positiv!
Det var da ærgerligt....
Jeg ville nu nok alligevel teste om et par dage igen, hvis jeg var dig
DortheL skriver: RFSU viste negativ ved mig, da jeg var 3+4. Men Valmed, apotekets og Rema 1000 viste positiv!
Så er der måske et lille håb i nu
VNB skriver: Det var da ærgerligt.... Jeg ville nu nok alligevel teste om et par dage igen, hvis jeg var dig
Er testoman, så det bliver testet hver dag indtil positiv eller mens
Stadig negativ men ingen mens endnu.
Får kun en svag streg i siden som de andre dage.
Jeg testede også negativ på en rfsu test selvom jeg var gravid Så prøv igen. Også håber vi at du snart får en positiv test
emiliedamm skriver: Jeg testede også negativ på en rfsu test selvom jeg var gravid Så prøv igen. Også håber vi at du snart får en positiv test
Da jeg var gravid sidst fik jeg en fin positiv test 4+0.
Synes ikke håbet er så stort mere, men tester indtil mens kommer.
Hvis det er valmed, så er teststregen slet ikke så langt væk fra kontrolstregen. Desværre, jeg vil mene de er meget negative.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128