Hej i kloge hoveder derude, jeg ved ikke om det er råd jeg søger, eller om det bare er for at komme ud med noget gylle, men jeg er træt, jeg er møg træt af at tænke på det 
Min X og jeg gik fra hinanden for 2 år og en måned siden (helt prævist) fnis 
NÅ! da vi gik fra hinanden flyttede min x først til jylland, da han havde fundet kærligheden derover, (Vi er fra Næstved/Sjælland) det holdt i knap 2 måneder, så flyttede han igen til sjælland, og der har han så flyttet rundt mange gange Ringsted, Slagelse, Roskilde, Køge, KBH og nu havde han fundet noget i Greve, han skulle flytte i fra den 1 (idag) men igår skrev han at han søgte i Næstved for at komme tæt på vores tilsammen 2 børn, og han ikke havde råd til Greve alligevel . . FOR EN I! det er her jeg bliver hamrende gal snart, vores 2 børn har INGEN fast base hos ham, så er de i hans 1 værelse lejlighed, så er de hos hans mor, så er de hos han kæreste, og han har så skiftet kærester lige så mange gange som han er flyttet ..
jeg føler virkelig det går ud over mine børn som bliver mere og mere forvirret om hvor de har været henne, og min yngste græder og siger han savner mig meget, han ringer stort set 2-3 gang om dagen for at jeg må få ham til ro da hans egen far slet ikke kan få ham ned på jorden . .
Oveni det, så ser han sit (job) som ikke er et job men bare fritidspjat! som meget vigtigere, så istedet for at have sine børn hver anden weekend, gik der sidst over en måned før han så dem!
og denne gang her, ringede han og sagde at han skulle noget lørdag, så om det var ok han fik dem fredag til lørdag, så hjem til mig igen og ville han hente fra søndag til mandag!
Men der gik det over stregen og jeg sagde nej, da det er sku for forvirrende syntes jeg . eller er jeg helt gal på den???
han spurgte ikke engang om vi skulle noget! nej nej han kunne bare ikke havde dem, sorry to say 
jeg føler virkelig han bliver mere og mere ustabil
vi har også et andet eksempel.:
til jul er det hans jul, dvs. børnene skal være hos ham, jeg og min FASTE kæreste jeg har haft lige fra vi gik fra hinanden, har besluttet at vi tager til udlandet og fejre jul nu når der ikke er det store at fejre uden børn.
min X! er så blevet direkte bange tror jeg, og var noget uha nej det var længe (en uge det drejer sig om) og hvis nu HAN skulle noget!
så jeg måtte ringe til min egen mor og spørge om hun ville have dem nogen dage, så nu skal hun havde dem 3 dage ud af den uge og muligvis mere hmfh
jaaaaa hvad siger i? jeg er mega forvirret og føler han spreder mere og mere afstand til dem og jeg må bare føje ham
suk