At blive enlig- hjemmeside med erfaringer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.248 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. november 2014

Anonym trådstarter

Godmorgen 

Nå, men det ser ud til at jeg står overfor at blive enlig. Faktisk er det mig selv der tager beslutningen. Er ikke lykkelig og vi har om nogen kæmpet en brag kamp, og nu vil jeg ikke mere. Men det er selvfølgeligt meget hårdt at skulle igennem, særligt fordi vi har en søn på 20 mdr. Har bare rigtig meget brug for at høre om andres erfaringer i forhold til at tage skridtet, og lidt om hvordan livet efterfølgende er. Måske I kender en hjemmeside for den slags, eller selv har en historie i vil dele? 

På forhånd tak! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2014

Snoopy77

Hej �� jeg er ked af at høre I går fra hinanden men sommetider er det det bedste at gøre. Jeg gik fra min ex i marts og vores datter var dengang 8 måneder. Jeg kender ingen hjemmesider men du er velkommen til at skrive til mig ��

Anmeld

1. november 2014

Anonym trådstarter

Snoopy77 skriver:

Hej �� jeg er ked af at høre I går fra hinanden men sommetider er det det bedste at gøre. Jeg gik fra min ex i marts og vores datter var dengang 8 måneder. Jeg kender ingen hjemmesider men du er velkommen til at skrive til mig ��

Jeg er slet ikke i tvivl om at det er det rigtige. Jeg går og pakker lidt i smug, og jeg er ikke det mindste ked af det. Tværtimod føler jeg mig lettet! 

Var overgangen fra at være et par til dig selv og dit barn meget hård? 

Anmeld

1. november 2014

Snoopy77

Anonym skriver:

Jeg er slet ikke i tvivl om at det er det rigtige. Jeg går og pakker lidt i smug, og jeg er ikke det mindste ked af det. Tværtimod føler jeg mig lettet! 

Jeg følte mig også lettet. Nej, overgangen var ikke svær. Det sværeste har været, over stadig, følelsen af at vi ikke længere er en familie og det er svært følelsesmæssigt at skulle lave mange ting med min datter alene. Den havde jeg ikke set komme. 

Anmeld

1. november 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Du er velkommen til at skrive privat til mig, men jeg vil fraråde dig at pakke i smug hvis det ikke er fordi du frygter din eks...

Jeg fik ikke selv nogen mulighed for at være med til at pakke da min eks og jeg gik fra  hinanden med det resultat at nogle af tingene jeg ville have med ikke kom med og ting jeg egentlig var ligeglad med kom med i stedet...

Anmeld

9. november 2014

hma32

Du er også velkommen til at skrive til mig. Jeg gik fra min mand i maj men flyttede først i august - vi har en dreng på 3 år. Det har været en hård tid, men nu går det fremad. Synes dog stadig jeg har tunge dage af og til og savner et netværk af andre der har prøvet lignende. Min egen familie og de fleste af mine venner lever "kernefamiliedrømmen" som jeg nu har smadret for mit eget vedkommendes skyld, og selvom de er søde så ved de ikke hvad jeg går igennem.
Jeg var også lettet da beslutningen endelig var taget og det var en mega lettelse da jeg var flyttet for mig selv, men har også haft meget lidt med energi. Så det bedste råd jeg har er at bede dine venner og familie om hjælp. Mine veninder hjalp med at gøre min nye lejlighed ren, sætte ting op, køre med i Ikea, rydde op, lave mad til min fryser osv. Jeg havde aldrig klaret det uden dem! Og mine singleveninder har hjulpet med at tage mig med i byen, ud at møde nye mennesker og opleve verden lidt igen i stedet for at sidde hjemme og sukke over min knuste fremtid og savne min søn.
Vi deler 9/5 og det fungerer ok.

Anyway, held og lykke med det hele!

Knus

Anmeld

11. november 2014

Mettefpigen

Du må også gerne skrive til mig... Jeg gik fra min eks da bassen var omkring 17 måneder.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.