Ondt i underlivet 4 uger efter fødsel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. oktober 2014

Anonym trådstarter

Kære mødre.

Det er nu 4 uger siden jeg fødte og er begyndt at få smerter i livmodere og omkring urinrøret.. Når jeg står op føler jeg en pressen i skeden og får rimlig ondt.. Har stadig blødning (lidt aftagende, dog lidt mere vandet) og det lugter virkelig fælt..

Er der nogen der har oplevet noget lignende?? Det skal siges jeg har en aftale med lægen men ville lige hører om jeres erfaringer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2014

Missy_B

Anonym skriver:

Kære mødre.

Det er nu 4 uger siden jeg fødte og er begyndt at få smerter i livmodere og omkring urinrøret.. Når jeg står op føler jeg en pressen i skeden og får rimlig ondt.. Har stadig blødning (lidt aftagende, dog lidt mere vandet) og det lugter virkelig fælt..

Er der nogen der har oplevet noget lignende?? Det skal siges jeg har en aftale med lægen men ville lige hører om jeres erfaringer..

Har ikke lige erfaring, men det kunne lyde lidt som starten på en underlivsbetændelse måske ..

Anmeld

31. oktober 2014

Anonym trådstarter

Missy_B skriver:

Har ikke lige erfaring, men det kunne lyde lidt som starten på en underlivsbetændelse måske ..

Ja, var også min første tanke..

Tak for dit svar 

Anmeld

31. oktober 2014

tweety2060

Missy_B skriver:

Også min tanke. ... god bedring

Anmeld

31. oktober 2014

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

Også min tanke. ... god bedring

Mange tak

Anmeld

31. oktober 2014

L-Mortil3

Dels begyndelse livmoderbetændelse, og så en slap muskulatur i mave og bækkenbund, hvilket gør det tynger ned. Krydser for lægen hurtigt kan fixe det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.