Hej alle :-)
jeg håber der er nogen der vil hjælpe mig med at lave korrektur/omformulere nedenstående tekst...
Hvis du gerne vil hjælpe, kan du returnere i tråden, eller jeg kan kontakte dig i pb...
Håber det er i orden med et sådant oplæg, ellers må en moderator endelig slette det... 
'Længe har min krop og mit sind søgt efter noget, jeg ikke vidste om fandtes.. En følelse af et "hjem", at føle sig tilpas og i ro med sig selv og sine omgivelser.. Min krop har sagt både av og fra op til flere gange - fordi søgningen fejlede - hver eneste gang var det en ende station. Nu siger min krop av igen, men ikke på den velkendte måde... Nej av, på en ny og forandret måde.. Som om mit indre kompas har slået sig fast - er gået i stå - på noget, jeg ikke har mærket før... Aldrig har jeg følt så meget kærlighed og lykke i mit liv, som nu! Min krop kan næsten ikke bære det - det er så overvældende .. Og samtidig nyder jeg hvert og ét sekund... Jeg føler at jeg mere end noget andet tidspunkt nu kan sige og føle, at jeg er lykkelig.. Jeg har fundet de værdier jeg ønsker at leve mit liv efter og som opfylder mine behov, i min rejse mod mit indre, at kende mig selv og et selvværd der nu befinder sig på sin rette plads.. Det har krævet så mange år... Adskillige tårer. En unfair, lang og ulige kamp.. Men nu føler jeg den er der! Hjem er ikke et sted, det er en følelse - jeg har fundet mit hjem!'
Anmeld