Svimmel, og tisse hele tiden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
3 svar
2 synes godt om
31. oktober 2014

got2b

Ja, undskyld fordi jeg skriver to indlæg lige efter hinanden næsten, men var lige i bad, og da jeg næsten var færdig, blev jeg så svimmel at jeg næsten måtte sætte mig ned, efter tanken blev alt sort, det er sket en gang før, og skal tisse hele tiden, og ved det er normalt når man er gravid, men jeg kan sidde på toliettet i mange minutter, og bare tisse små dråber, os har jeg så ufatlig ondt. Har jeg nogle grund til at være bekymret? Eller er jeg bare en typisk gravid kvinde, som tænker åh nej og sådan? Er virkelig ved at gå ud af mit gode skind.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2014

B&J

Lyder som om du har blærebetændelse kan du se og få det undersøgt, det er ikke noget man skal gå for længe med når man er gravid..

Men ellers når man er gravid kan man godt blive lidt svimmel når man er i bad der er det vigtigt man får frisk luft i mens man er i bad og evt ikke så der for læne..

Anmeld

31. oktober 2014

got2b

B&J skriver:

Lyder som om du har blærebetændelse kan du se og få det undersøgt, det er ikke noget man skal gå for længe med når man er gravid..

Men ellers når man er gravid kan man godt blive lidt svimmel når man er i bad der er det vigtigt man får frisk luft i mens man er i bad og evt ikke så der for læne..

Kan blærebetændelse gøre sådan? ��

Anmeld

1. november 2014

B&J

got2b skriver:

Kan blærebetændelse gøre sådan? ��

Ja den kan gøre mange forskellige ting ved kroppen + det kan være forskellige fra enkelt person hvad den gør.

for det meste er det jo bare man tisser hele tiden plus man kan have ondt.

ellers mærker man ingen ting men tisset lugter meget mærkeligt

men især er det ikke godt når man e gravid..

men håber du har fået gjord noget ved det stedet for at gå til med det...

HUSK lyt til din krop hvis den gør noget der er der ikke mærker rigtigt så få ringet til lægen.

fordi når det gør ondt når du tisser er mest ikke noget man skal have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.