Hvordan f* skal jeg kunne skjule det? (se bille)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2014

Anonym trådstarter

TrineMine86 skriver:

Det bliver nok svært ja  

jeg havde det lige sådan som dig  

Åh ja, syntes det øv ikke at kunne gemme det lidt længere...

Hvad sagde i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2014

EnGodMor

Anonym skriver:

Det kan jeg ikke, da jeg ikke svejer i ryggen mere end når jeg går/står normalt

Ja så er det sgu svært

Halvlang bluse på med farver og mønstre, det forvirrer godt. 

For at din "mission" bliver fuldført med at skjule det. 

Anmeld

30. oktober 2014

Anonym trådstarter

EnGodMor skriver:

Ja så er det sgu svært

Halvlang bluse på med farver og mønstre, det forvirrer godt. 

For at din "mission" bliver fuldført med at skjule det. 

Tak, kan allerede mærke det bliver en lang weekend

Må vist ha invisteret i noget farvet tøj i morgen efter arbejde, da alt jeg ejer er sort

Anmeld

30. oktober 2014

EnGodMor

Anonym skriver:

Tak, kan allerede mærke det bliver en lang weekend

Må vist ha invisteret i noget farvet tøj i morgen efter arbejde, da alt jeg ejer er sort

Sort afslører for meget syntes jeg. 

Måske dem i forretningerne kan hjælpe med dit lille problemhvis du fortælle dem det. 

Anmeld

30. oktober 2014

Mum33

Anonym skriver:

Jeg er SÅ oppustet, jeg føler jeg er halvvejs   men jeg er kun i uge 7!!!! 

Jeg har dog før været gravid og været kæmpe fra start, men syntes det voldsomt nu! 

Vi skal til familie �� ræs hele weekenden med hele familien , hvordan filan skjuler jeg maven??

Hvorfor ikke bare fortælle det som det er?  At I er så heldige at skulle være forældre  

Alle ved jo det kan gå galt - både før og efter uge 12. Du kan jo sige til folk, at det altså ikke er helt officielt endnu, og om de derfor vil lade være med at fortælle det videre. 

Anmeld

30. oktober 2014

Anonym trådstarter

Abemor skriver:

Hvorfor ikke bare fortælle det som det er?  At I er så heldige at skulle være forældre  

Alle ved jo det kan gå galt - både før og efter uge 12. Du kan jo sige til folk, at det altså ikke er helt officielt endnu, og om de derfor vil lade være med at fortælle det videre. 

Ja, du har jo egentlig ganske ret.

Tror bare jeg har en eller anden idé om, at mine forældre skulle vide det først g ikke på samme tid som alle mulige andre - hvis du forstår

Anmeld

30. oktober 2014

MyLove E

Anonym skriver:

Tænker det bliver svært at sidde ned fra fredag til søndag

Er bare slet ikke klar til det kommer ud endnu, da jeg har mistet 2 gange på 5 måneder.....

På den anden side siger jeg til mig selv, #3 gang lykkens gang......

Ingen ved det, heller ikke mine forældre som også skal med i weekenden og syntes de skal have det af vide før alle andre, men det bliver da lidt svært.....

Tredje gang et lykkedes gang  Det skete her  hjemme

Anmeld

30. oktober 2014

Mum33

Anonym skriver:

Ja, du har jo egentlig ganske ret.

Tror bare jeg har en eller anden idé om, at mine forældre skulle vide det først g ikke på samme tid som alle mulige andre - hvis du forstår

Så kør forbi i morgen, eller send et sødt billede. Eller find dem først til festen og fortæl, at den er lidt svær at skjule tror altså ikke du kan skjule den der mave 

Anmeld

30. oktober 2014

Anonym trådstarter

Abemor skriver:

Så kør forbi i morgen, eller send et sødt billede. Eller find dem først til festen og fortæl, at den er lidt svær at skjule tror altså ikke du kan skjule den der mave 

Tror sgu du har ret, den går hel amok om aften, så ja - må nok hellere svinge forbi i morgen tidlig

(Jeg har jo fri, så det ku da være det sku udnyttes )

Anmeld

30. oktober 2014

Mum33

Anonym skriver:

Tror sgu du har ret, den går hel amok om aften, så ja - må nok hellere svinge forbi i morgen tidlig

(Jeg har jo fri, så det ku da være det sku udnyttes )

Helt sikkert.  Vi fortalte det også kun en uge efter vi fandt ud af det. Og dejligt at få det ud hvorfor man er træt, oppustet og ikke lige holder ud til kl. 12 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.