Louiseac skriver:
Jeg har en meget ureglmæssig menstruation, nogle gange kan jeg have den flere gange i måneden, andre gange går der flere måneder imellem. Min sidste mens' første dag var den 24 juli, så er et par dage siden ;-)
Min læge henviste mig så til en gynækolog da alle prøver og undesøgelser hos hende var helt normale.
Gynækologen ser så derinde at jeg har nogle fine store prikker (kan ikke huske hvad de hedder) i begge sider, lidt flere end normalt i den ene side. Hans bud på mit problem var så at jeg havde PCO, men at han ikke kunne sige det med 100% sikkerhed.
Nu sidder jeg så her, og føler mig totalt lost. Kunne i andre med PCO godt blive gravide uden hjælp? Har læst lidt på nettet, men det gør mig bare mere forvirret. Så kom med jeres erfaringer :-)
Det kan godt være du skal have hjælp til graviditet, PCO er nogenlunde den samme sygdom som endometriose som jeg har og jeg skal have min special læge ved min side når min kæreste og jeg skal ha børn. Det er super irreterende man ikke bare kan smide p-pillerne og så bare være kæresten og jeg om projektet, men altså SKAL have en læge med inden over.
Jeg skal kontakte ham, fra den dag vi vil starte og så skal han "holde øje" med mig og bestemme hvordan tingene skal foregå. Ikke lige frem mit ønske scenarier men vi kan jo ikke alle sammen være lige heldige 
Jeg har tidligere med en eks forsøgt at blive gravid, men det lykkes ikke så var i fertelitetsbehandling - hvilket jeg afbrød da fyren jeg var sammen med ikke var en jeg fungerede med.
Men jeg tror det er meget forskelligt, fra pige til pige om det går hurtigt eller om man skal vente flere måneder på at blive gravid, til at man skal have hjælp.
Er du tilknyttet en special læge, som kender til sygdommen?
Anmeld