Farve pasta??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.266 visninger
10 svar
2 synes godt om
30. oktober 2014

Stumpen

vi skal til halloween fest i morgen og jeg vil have kolde deller og pasta med.. Tænker at koge pastaerne sammen med frugtfarve - nogen der har prøvet det? Skal der meget frugtfarve i? Kan jeg skylle pastaer efterfølgende uden at farven skylles af?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Stumpen skriver:

vi skal til halloween fest i morgen og jeg vil have kolde deller og pasta med.. Tænker at koge pastaerne sammen med frugtfarve - nogen der har prøvet det? Skal der meget frugtfarve i? Kan jeg skylle pastaer efterfølgende uden at farven skylles af?

min søn har holdt halloween fest i børnehaven. De fik grøn pasta til middag. Og de erfarede at det var nemmest at farve pastaen efter.

Anmeld

30. oktober 2014

WilliamDSTN

Stumpen skriver:

Men du kan da os bare købe de pastaer der er farvede ? 

Anmeld

30. oktober 2014

Stumpen

hannetheis skriver:

min søn har holdt halloween fest i børnehaven. De fik grøn pasta til middag. Og de erfarede at det var nemmest at farve pastaen efter.

Har lige lavet et lille forsøg og desværre farver det fingrene... Men flot ser det ud...

Anmeld

30. oktober 2014

Stumpen

Nørreslet skriver:

Men du kan da os bare købe de pastaer der er farvede ? 

Synes bare det kunne være sejt med blå pasta, men tror ikke det vil lykkes...

Anmeld

30. oktober 2014

WilliamDSTN

Stumpen skriver:

Synes bare det kunne være sejt med blå pasta, men tror ikke det vil lykkes...

Er self rigtig  

Anmeld

30. oktober 2014

Skouboe

Jeg har lavet pink pasta flere gange bare ved at putte farve i vandet og koge pastaen deri - der har aldrig været problemer.

Anmeld

30. oktober 2014

MyLove E

Stumpen skriver:

Kan du så ikke komme noget farve i frikadellerne 

Anmeld

30. oktober 2014

Stumpen

Skouboe skriver:

Jeg har lavet pink pasta flere gange bare ved at putte farve i vandet og koge pastaen deri - der har aldrig været problemer.

Har du skyllet pastaerne efterfølgende?

Anmeld

30. oktober 2014

Stumpen

MyLove E skriver:

Kan du så ikke komme noget farve i frikadellerne 

For sent - de er lavet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.