Udebleven menstruation og ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.685 visninger
6 svar
1 synes godt om
30. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej piger. 
Min kæreste og jeg er igang med PB. Jeg er i dag 2 uger over forventet menstruation, men får ingen positive graviditetstests
Jeg har været ved lægen i dag, som bare sagde til mig, at jeg må væbne mig med tålmodighed og vente på at jeg får min menstruation og ellers komme tilbage om 2 måneder, hvis der ikke er sket noget.
Mit spørgsmål er så bare nu, om jeg godt stadig kan have ægløsning, selvom min menstruation udebliver? Eller er det helt forgæves at prøve at lave en baby nu, efter min menstruation er så forsinket?

Er der nogle af jer der har oplevet at være gravid alligevel, selvom graviditetstest viser negativ (selv 14 dage over forventet menstruations dag)?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2014

Lykkelig Omstændigheder <3

man kan blive gravid uden at ha sin menstruation.

Fordi man stadig kan ha ægløsning :-) 

Jeg havde ikke menstruation siden første i juli, og blev gravid midt i september 

Jeg var meget meget overrasket, men det kan man blive så 

held og lykke til jer :-) 

Anmeld

30. oktober 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hej piger. 
Min kæreste og jeg er igang med PB. Jeg er i dag 2 uger over forventet menstruation, men får ingen positive graviditetstests
Jeg har været ved lægen i dag, som bare sagde til mig, at jeg må væbne mig med tålmodighed og vente på at jeg får min menstruation og ellers komme tilbage om 2 måneder, hvis der ikke er sket noget.
Mit spørgsmål er så bare nu, om jeg godt stadig kan have ægløsning, selvom min menstruation udebliver? Eller er det helt forgæves at prøve at lave en baby nu, efter min menstruation er så forsinket?

Er der nogle af jer der har oplevet at være gravid alligevel, selvom graviditetstest viser negativ (selv 14 dage over forventet menstruations dag)?

Var du på p-piller før?

Anmeld

30. oktober 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Var du på p-piller før?

Ja, jeg var på p-piller før, men smed dem allerede i marts, da jeg vidste vi skulle til at igang indenfor kort tid. Derefter havde jeg en cyklus på 30-35 dage.

Anmeld

30. oktober 2014

Anonym trådstarter

Lykkelig Omstændigheder <3 skriver:

man kan blive gravid uden at ha sin menstruation.

Fordi man stadig kan ha ægløsning :-) 

Jeg havde ikke menstruation siden første i juli, og blev gravid midt i september 

Jeg var meget meget overrasket, men det kan man blive så 

held og lykke til jer :-) 

Det er jeg virkelig glad for at høre - så er det måske ikke helt forgæves stadig at prøve 

Og stort tillykke til jer!

Anmeld

31. oktober 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Er du 100% sikker på du har haft ÆL i denne cyklus?

Hvis du har det,så nej,så får du ikke en ny ÆL,før du har haft mens,men har du ikke haft ÆL,og der med sprunget en cyklus over ( som er helt normalt),så får du ÆL på et tidspunkt,og behøver ikke nødvendigvis få en gennembruds blødning.

Anmeld

31. oktober 2014

modesty

Anonym skriver:

Hej piger. 

Man kan nogle gange springe en cyklus over, så ja, der er mulighed for at du har ÆL og kan blive gravid nu. Så jeg ville hoppe på manden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.