gave til handicaphjælper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. oktober 2014

helle85

vi har en handicap hælper til vores dreng, som vi er rigtig glade for, og selvom hun kun er ansat til 10 timer om uden, kan vi godt kontakte hende alligevel, og hvis det hele bare er noget lort en dag så kan vi sagten spørge om hun vil tage lucas nogen timer og det gøre hun med glæde.

især nu hvor han ikke fungere i skolen så er hun en rigtig stor hjælp.

og da hun bliver 40 her i december så vil vi gerne give hende noget som viser hvor glad vi er for hendes hjælp 

men ved ikke hvad vi skal give og er helt på bar bund, det skal dog ikke være en kurv da hun få sådan en til jul (gav vi også sidste år til jule)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2014

A.n.onym.

Et smykke?

Anmeld

30. oktober 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Evt sådan en box til oplevelser? Nu ved jeg ikke med budget men evt til brunch.

Eller hvis hun har røbet lidt af sit privatliv så evt en nipsting, fx en vase(Lyngby, kähler, mv) hvad hendes stil er eller hvis hun "samler" på noget. 

Anmeld

30. oktober 2014

helle85

MommyK skriver:

Et smykke?

jeg har aldrig lagt mærke til om hun gå med smykker

Anmeld

30. oktober 2014

helle85

SDD skriver:

Evt sådan en box til oplevelser? Nu ved jeg ikke med budget men evt til brunch.

Eller hvis hun har røbet lidt af sit privatliv så evt en nipsting, fx en vase(Lyngby, kähler, mv) hvad hendes stil er eller hvis hun "samler" på noget. 

jeg ved hun er uddannede kok og laver meget mad og bager, jeg ved ikke rigtig hvad der er hendes stil i med hensyn til vaser osv. men det lyder som en god ide med sådan en box med oplevelser.

jeg har tænkt aller max 500 men det må meget gerne ligge under  

Anmeld

30. oktober 2014

foto på lærred

helle85 skriver:

jeg ved hun er uddannede kok og laver meget mad og bager, jeg ved ikke rigtig hvad der er hendes stil i med hensyn til vaser osv. men det lyder som en god ide med sådan en box med oplevelser.

jeg har tænkt aller max 500 men det må meget gerne ligge under  

Hvad med et lækkert knivsæt eller en kogebog? 

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Den perfekte julegave

Anmeld

30. oktober 2014

esioul

helle85 skriver:

vi har en handicap hælper til vores dreng, som vi er rigtig glade for, og selvom hun kun er ansat til 10 timer om uden, kan vi godt kontakte hende alligevel, og hvis det hele bare er noget lort en dag så kan vi sagten spørge om hun vil tage lucas nogen timer og det gøre hun med glæde.

især nu hvor han ikke fungere i skolen så er hun en rigtig stor hjælp.

og da hun bliver 40 her i december så vil vi gerne give hende noget som viser hvor glad vi er for hendes hjælp 

men ved ikke hvad vi skal give og er helt på bar bund, det skal dog ikke være en kurv da hun få sådan en til jul (gav vi også sidste år til jule)

En kähler vase

Gavekort til bio for 2, hvor der er popkorn med.

Et lækkert tæppe til sofaen

Anmeld

1. november 2014

helle85

foto på lærred skriver:

Hvad med et lækkert knivsæt eller en kogebog? 

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Den perfekte julegave

tak for svar 

hun bruger ikke kogebog, og knive ved jeg at kokke gå meget op i skal være det helt rigtig, så det kan jeg desværre ikke få for 500.

Anmeld

1. november 2014

helle85

esioul skriver:

En kähler vase

Gavekort til bio for 2, hvor der er popkorn med.

Et lækkert tæppe til sofaen

tak for svar det lyder som nogen gode ideer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.