Hvad ville i gøre...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
10 svar
4 synes godt om
30. oktober 2014

mortilsilke

Hej de damer.. Jeg er lidt i et dilemma og ved ikke hvad jeg skal gøre...

Min kæreste og jeg har årsdag i morgen, og vi har snakket om at vi gerne ville fejre det.. Vi ville egentlig gerne bowle, men vores datter er kun 5 uger gammel, og ved ikke hvordan jeg ville have det med at hun skulle passes i 2 timer eller lign, hvad det nu tager at bowle.. 

Vi er lidt splittet da min kæreste også fylder 26 på lørdag, så vi ville jo gerne gøre noget specielt på disse 2 dage (egentlig har jeg faktisk også termins dag i dag... Haha).. Men vi ved ikke om vi skal tage ud i et par timer, eller om vi skal blive hjemme? Jeg er virkelig splittet, for jeg er ikke så glad for tanken om hun skulle passes, derimod har det været en rigtig hård start, og vi kunne godt trænge til lidt sjov.. 

Hvad ville i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2014

pussekat

VenterVanessa skriver:

Min kæreste og jeg har årsdag i morgen, og vi har snakket om at vi gerne ville fejre det.. Vi ville egentlig gerne bowle, men vores datter er kun 5 uger gammel, og ved ikke hvordan jeg ville have det med at hun skulle passes i 2 timer eller lign, hvad det nu tager at bowle.. 

Vi er lidt splittet da min kæreste også fylder 26 på lørdag, så vi ville jo gerne gøre noget specielt på disse 2 dage (egentlig har jeg faktisk også termins dag i dag... Haha).. Men vi ved ikke om vi skal tage ud i et par timer, eller om vi skal blive hjemme? Jeg er virkelig splittet, for jeg er ikke så glad for tanken om hun skulle passes, derimod har det været en rigtig hård start, og vi kunne godt trænge til lidt sjov.. 

Hvad ville i gøre?

hejsa

vis det være mig som have et barn på kun 5 uge vil jeg ikke lave det pas da så vil jeg hele hygge mig hjem da og tillykke med det 

Anmeld

30. oktober 2014

TNBC

VenterVanessa skriver:

Hvad ville i gøre?

Hvad tid på dagen vil I ud og bowle? Hun sover jo nok meget af tiden, og hvis der er et stille sted hun kan stå og sove, og så have en babyalarm på hende, så du kan høre hvis hun vågner?
Er det en stor bowlinghal?

På lørdag, hvad med tag og ud og spise alle tre? Du vil jo have hende selvom at hun var født på terminsdagen? Jeg vil sige at jeg passede en pige der var 1måned og 4dage om aftenen, og der var ikke noget(mødte hende dagen før hun blev den første måned).

Hvor tit spiser hun og hvor meget sover hun?

Anmeld

30. oktober 2014

mortilsilke

Yurie skriver:

Hvad tid på dagen vil I ud og bowle? Hun sover jo nok meget af tiden, og hvis der er et stille sted hun kan stå og sove, og så have en babyalarm på hende, så du kan høre hvis hun vågner?
Er det en stor bowlinghal?

På lørdag, hvad med tag og ud og spise alle tre? Du vil jo have hende selvom at hun var født på terminsdagen? Jeg vil sige at jeg passede en pige der var 1måned og 4dage om aftenen, og der var ikke noget(mødte hende dagen før hun blev den første måned).

Hvor tit spiser hun og hvor meget sover hun?

Det er mere fordi jeg frygter lidt at larmen fra bowling kugler og massere af mennesker.. Vil heller ikke tage mit lille pus ud af sine trygge og faste rammer, så hvis det var, ville et familie medlem komme op i vores lejlighed.. Men jo, hun sover egentlig hele dagen, hun er kun vågen når hun spiser nærmest, hvilket er mellem hver 3-4 time.

Hun spiser meget godt, næsten det dobbelte af hvad hun egentlig skal, og sover hele dagen, og vågner ved en 23 tiden ca.. Hun lever lige pt ret omvendt i døgnrytme.. 

Anmeld

30. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det er mere fordi jeg frygter lidt at larmen fra bowling kugler og massere af mennesker.. Vil heller ikke tage mit lille pus ud af sine trygge og faste rammer, så hvis det var, ville et familie medlem komme op i vores lejlighed.. Men jo, hun sover egentlig hele dagen, hun er kun vågen når hun spiser nærmest, hvilket er mellem hver 3-4 time.

Hun spiser meget godt, næsten det dobbelte af hvad hun egentlig skal, og sover hele dagen, og vågner ved en 23 tiden ca.. Hun lever lige pt ret omvendt i døgnrytme.. 

Hvad med at I bowler på et tidspunkt hvor hun lige hat fået mad og skal sove og et familiemedlem kan trille en tur med barnevognen i nærheden af bowlinghallen? 

Anmeld

30. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Er der noget særligt der gør at hun skal skærmes fra støj i en bowlinghal fx? 

Da vores var 3uger gammel var han med til julefrokost med høj musik og det hele. Vi var der vel 2,5time (vi var selv ret trætte) sønnen sov bare.. Intet problem  

husk på de ikke tager skade af at komme udenfor hjemmet  

Anmeld

30. oktober 2014

TNBC

Som en anden siger, giv hende mad og en kan gå en tur med hende, eller hør på stedet om der er et stille rum hvor hun kan stå, så lydene ikke er så høje.

men anden ting, børn har bedre af at blive udsat for lyde, end helt stilhed. Selvfølgelig behøver de ike stå lige op af den høje lyd, men som der bliver sagt, nogen børn sover bare fra det. 

Anmeld

30. oktober 2014

Mor til Ella

VenterVanessa skriver:

Hvad ville i gøre?

Hvis du vurdere at hun kan klare at blive passet ( du lader jo kun folk du stoler på passe dit barn) Så ville jeg afgjort tage ud og hygge et par timer.

min første var kun 14 dage da hun blev passet første gang ( ikke for tidligt født) 

Så mærk efter med dig selv, man kommer ofte hjem med en masse ny energi når man lige har fået et par timers luft

Anmeld

30. oktober 2014

Sprit25

Min datter var også 5 uger da hun blev passet et par timer! Det var så skønt lige at komme afsted som par! Gør det og nyd din (sikkert) skønne mand

Anmeld

30. oktober 2014

Mami

Mor11 skriver:

Er der noget særligt der gør at hun skal skærmes fra støj i en bowlinghal fx? 

Da vores var 3uger gammel var han med til julefrokost med høj musik og det hele. Vi var der vel 2,5time (vi var selv ret trætte) sønnen sov bare.. Intet problem  

husk på de ikke tager skade af at komme udenfor hjemmet  

Tror ts tænker på hendes datter født for tidligt og Man for som regel at vide på neo at de skæ skånes i hjemmet minimum frem til termin 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.