Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er virkelig i tvivl om hvornår min datter skal over i en juniorseng, hun roder stadig meget rundt om natten så derfor er den jo god så hun ikk falder ud, men hun er nu blevet så stor at hendes ben kan sidde fast mellem tremmerne og det er virkelig svært at få dem ind igen her den anden dag var vi ved at rive en af tremmerne af for at få hende fri. Hun er 2 1/2 år.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu er min datter kun 5 uger, så det er lige fortidig for mig.. Men tænkte om i ikke kunne få en junior seng, og så få en god tyk sengerand? :-)
Vi er lige skiftet til en junior halvhøj seng med god sengehest hele vejen rundt. Han er 3
Hertz skriver: Er virkelig i tvivl om hvornår min datter skal over i en juniorseng, hun roder stadig meget rundt om natten så derfor er den jo god så hun ikk falder ud, men hun er nu blevet så stor at hendes ben kan sidde fast mellem tremmerne og det er virkelig svært at få dem ind igen her den anden dag var vi ved at rive en af tremmerne af for at få hende fri. Hun er 2 1/2 år.
Vi fjernede blot den ene side og fik sat sengehest på
2.5 så kom han i en udtræksseng fra ikea. Skal lige lære at senge gavlen ikke så så blød mere ;-)
Han skruede selv alle skruer i. Og tremmesengen står stadig på værelset. Han måtte selv vælge seng. Men nu er tremmesengen lillesøsters efter hans mening og venter bare hun skal tage den med ud og bruge inde ved os. :-)
Tror at fordi han var med til at samle så var han mere åben for det nye :-)
Helena var måske lidt over 2, men ikke meget. Det skal siges, at hun var en rolig og nem pige. Lillebror bliver der nok indtil han er 10 - giga udbryderkonge OK, måske ikke så længe, men nok indtil ca 2,5-3.
Min datter var lidt over 3 år, da hun kom i juniorseng - lillebror skulle overtage tremmesengen
Hun elskede tremmesengen, men elskede endnu mere at blive stor og komme i en ny seng. Hun havde kun et enkelt uheld, hvor hun faldt ud (det var tilbage i januar måned)
Vores dreng var 2 da han blev lagt i en alm voksen-seng (boxmadras). Så skruede vi en lille plade på som sengehest og det har fungeret helt fint.
Vores ældste var lige blevet 3 år og den yngste var 2 1/2
Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
Den perfekte julegave
Skiftede da han var 2,5 år
Vi flyttede den gang, og faktisk kom jeg til at ødelægge hans seng..
Så det var en god mulighed for at skifte den gamle seng ud
Han har så en udtræksseng med høje kanter. (Så han ikke triller ud).
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128