Håber I kan hjælpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
8 svar
1 synes godt om
30. oktober 2014

Anonym trådstarter

Vi har (juhuuu) besluttet os for, at jeg skal stoppe med mine p-piller  Jeg tog den sidste pille i går og plejer så, at få min menstruation om søndagen. Men men... jeg begyndte allerede at bløde i går (temmelig meget) Men i dag er det allerede ved at aftage. Hvis jeg så begynder at bløde igen på søndag, er det så der jeg skal regne fra eller er det fra i går (??) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2014

L-Mortil3

Jeg vil sige første blødningsdag, og det må jo så være igår?!

Anmeld

30. oktober 2014

Emilie91

Du blødte igår og tog også den sidste pille igår ?  Det lyder da mærkeligt. Det er 100 år siden jeg selv var på p-piller. Men plejer man ikke at sige den første blødning EFTER sidste pille det er ens mens første dag? ... Jeg er ikke god til det. Men kan sagtens forstå din forvirring .. 

Held og lykke med det hele Nyd det, det er en skøn tid... 

Anmeld

30. oktober 2014

Anonym trådstarter

emiliedamm skriver:

Du blødte igår og tog også den sidste pille igår ?  Det lyder da mærkeligt. Det er 100 år siden jeg selv var på p-piller. Men plejer man ikke at sige den første blødning EFTER sidste pille det er ens mens første dag? ... Jeg er ikke god til det. Men kan sagtens forstå din forvirring .. 

Held og lykke med det hele Nyd det, det er en skøn tid... 

Ja jeg har faktisk heller aldrig prøvet, at blødning starter den dag jeg tager sidste pille. Der plejer at gå 4 dage før blødning starter efter sidste pille er taget. 

Og som dig, tænker jeg også, at det er først blødningsdag efter p-pille stop man regner ud fra.

Tak for det - er så meget spændt. Håber inderligt, at det lykkes 

Anmeld

7. november 2014

Anonym trådstarter

Bliver bare endnu mere forvirret (og irriteret) Jeg har nu blødt siden onsdag i sidste uge og bløder stadig Jeg plejer kun at bløde i to max tre dage. Hvorfor skal der pludselig til at komme rod i det nu. Ih altså. Ja det var vist bare for at få mine frustrationer ud. Der er ikke nogen der ved, at at vi er startet på PB, men har bare lyst til at fortælle det til alle

Anmeld

7. november 2014

Linkae

Når man stopper med prævention med hormoner er det ganske normalt der kommer kul i systemerne og kan tage nogle mdr inden det stabilisere sig igen. Det er ikke ensbetydende med du ikke har ægeløsning så hvis I nu er lidt smarte så dyrker i sex ca hver anden dag så skal der nok komme gevinst 

Anmeld

7. november 2014

Anonym trådstarter

Linkae skriver:

Når man stopper med prævention med hormoner er det ganske normalt der kommer kul i systemerne og kan tage nogle mdr inden det stabilisere sig igen. Det er ikke ensbetydende med du ikke har ægeløsning så hvis I nu er lidt smarte så dyrker i sex ca hver anden dag så skal der nok komme gevinst 

Ja jeg er med på, at p-pille stop kan gøre lidt kuk i systemet. Men sagen er jo, at jeg tog den sidste pille sidste onsdag, så kroppen har ikke været uden p-piller endnu. Skulle ha startet på ny pakke i går.

Anmeld

7. november 2014

Linkae

Anonym skriver:

Ja jeg er med på, at p-pille stop kan gøre lidt kuk i systemet. Men sagen er jo, at jeg tog den sidste pille sidste onsdag, så kroppen har ikke været uden p-piller endnu. Skulle ha startet på ny pakke i går.

Ja og det er da også lidt sært, men indimellem spiller vores krop os et pus, lægen er nok den eneste der tvivlsomt kan give dig svar på hvorfor kroppen ikke er som vanligt 

Anmeld

7. november 2014

Anonym trådstarter

Linkae skriver:

Ja og det er da også lidt sært, men indimellem spiller vores krop os et pus, lægen er nok den eneste der tvivlsomt kan give dig svar på hvorfor kroppen ikke er som vanligt 

Jeg har spurgt, og der er ingen endelig svar Måske det er min krop der spiller mig et puds nu hvor vi har besluttet at gå i gang med PB Må bare væbne mig med tålmodighed. Skulle bare lige ha luftet min frustration

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.