Hjælp- 18 uger gravid og mave ekstremt hård

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. oktober 2014

Cath44

hej piger.

Jeg har virkelig brug for jeres hjælp. 

Jeg er 18 uger gravid og de sidste par dage har jeg oplevet helt nederst i underlivet eller nederste del af maven en ekstrem hårdhed- Somom maven er lavet af beton. Sådan bule aftig. Det er mest den højre side. Jeg har absolut ingen smerter.

Er der nogen af jer som har oplevet den ekstreme hårdhed?? 

Håber i svarer og glæder mig til at læse jeres råd. 

Kh Cath 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2014

Joerg2

Cath44 skriver:

hej piger.

Jeg er 18 uger gravid og de sidste par dage har jeg oplevet helt nederst i underlivet eller nederste del af maven en ekstrem hårdhed- Somom maven er lavet af beton. Sådan bule aftig. Det er mest den højre side. Jeg har absolut ingen smerter.

Kh Cath 

Hej

Jeg vil helt sikkert mene, at det er plukveer. Der bliver maven helt hård. Så længe de ikke gør ondt, er det helt okay - og du vil opleve dem løbende i graviditeten. 

Anmeld

30. oktober 2014

Anna2706

Cath44 skriver:

hej piger.

Kh Cath 

Er det konstant at maven er hård eller hvor tit kommer det? Det kunne godt lyde som plukveer, men hvis det er konstant så ville jeg ringe til lægen og høre for en sikkerheds skyld 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.