Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
1. Graviditet: Vi prøvede slet ikke.
2. Graviditet: 1 forsøg, endte med SA.
SA i Januar og vi er ikke gravide endnu efter den oplevelse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KThomsen skriver: Den kommer nok snart
Den kommer nok snart
Det håber jeg godt nok
Her tog det 9. Mdr, og vi er begge 24 år - og jeg er i 13. Uge
KThomsen skriver: Som i nok kan gætte jer til via overskriften, kunne jeg godt tænke mig at vide hvor lang tid der gik inden i blev gravide I må meget gerne skrive hvor gamle i var og hvor lang tid efter i har stemt
Som i nok kan gætte jer til via overskriften, kunne jeg godt tænke mig at vide hvor lang tid der gik inden i blev gravide
I må meget gerne skrive hvor gamle i var og hvor lang tid efter i har stemt
For tre år siden blev jeg gravid efter 2 mdr. Der var jeg 24 år.
Jeg fødte vores anden datter i fredags. Der gik der også 2 mdr inden jeg blev gravid. Jeg var 27 da jeg blev gravid her anden gang. (Blev 28 her i sept.)
4 mdr. Ved ham jeg har nu. 2 mdr ved den baby jeg mistede i uge 9! Nu kæmper jeg så på 10 måned
Lrm skriver: 4 mdr. Ved ham jeg har nu. 2 mdr ved den baby jeg mistede i uge 9! Nu kæmper jeg så på 10 måned
Jeg var forresten 24/25 år ved den første 28 ved den jeg mistede er stadig 28
Sitrani skriver: For tre år siden blev jeg gravid efter 2 mdr. Der var jeg 24 år. Jeg fødte vores anden datter i fredags. Der gik der også 2 mdr inden jeg blev gravid. Jeg var 27 da jeg blev gravid her anden gang. (Blev 28 her i sept.)
Gjorde du i noget særligt for at det gik så hurtigt?
Janne T. skriver: Første gang var jeg 21. Det lykkedes i 2. cyklus. Anden gang var jeg knap 24, og der lykkedes det på 14 dage
Første gang var jeg 21. Det lykkedes i 2. cyklus.
Anden gang var jeg knap 24, og der lykkedes det på 14 dage
Gjorde du/i noget særligt for at det gik så hurtigt?
Første gang var jeg 22 år og det tog 9 måneder.
1. 28 år blev lavet på p-piller
2. 31 år, blev lavet første måned efter p-pille stop
3. 32 år første måned vi prøvede
4. 36 blev lavet på p-piller
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128