Fedeste eksamen ever! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.117 visninger
13 svar
23 synes godt om
29. oktober 2014

monzemussen

Ja jeg har lige været til eksamen i dag på modul 5 på bioanalytiker uddannelsen. Hele modulet har handlet om tværprofessionelt samarbejde hvor vi har arbejdet sammen med sygeplejerske og fys. 

Jeg havde INGEN papirer med til eksamen og scorede......

Et 10 -tal 

Er så overlykkelig, det er kun 2. gang i mens jeg har gået i skole i så mange år at jeg har fået så høje karakter. 

Så stolt af mig selv og nu har jeg endelig fundet fidussen i hvordan jeg kan styre eksaminatorerne i den retning jeg gerne vil have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2014

Loa

monzemussen skriver:

Ja jeg har lige været til eksamen i dag på modul 5 på bioanalytiker uddannelsen. Hele modulet har handlet om tværprofessionelt samarbejde hvor vi har arbejdet sammen med sygeplejerske og fys. 

Jeg havde INGEN papirer med til eksamen og scorede......

Et 10 -tal 

Er så overlykkelig, det er kun 2. gang i mens jeg har gået i skole i så mange år at jeg har fået så høje karakter. 

Så stolt af mig selv og nu har jeg endelig fundet fidussen i hvordan jeg kan styre eksaminatorerne i den retning jeg gerne vil have

Fedt fedt fedt

Tillykke

Anmeld

29. oktober 2014

monzemussen

Loa skriver:

Fedt fedt fedt

Tillykke

Tark :-D

Anmeld

29. oktober 2014

Muffinmus

Flot gjort ��

Skal til næsten samme eksamen næste uge bare indenfor sygepleje. Men vi SKAL have disposition osv med ind.

Anmeld

29. oktober 2014

Stjerneskud84

Det er sq godt gået.. 

Kæmpe stort tillykke 

Anmeld

29. oktober 2014

Lisbeth1985

Tillykke :-)

Anmeld

30. oktober 2014

monzemussen

MariaE skriver:

Flot gjort ��

Skal til næsten samme eksamen næste uge bare indenfor sygepleje. Men vi SKAL have disposition osv med ind.

Hvor sjovt der er sådan en forskel. Det eneste krav ved os var bare at vi uddybede vores refleksionsark i de 5 min. Af vores tid. :/

Anmeld

30. oktober 2014

monzemussen

Stjerneskud84 skriver:

Det er sq godt gået.. 

Kæmpe stort tillykke 

Tak :-D

Anmeld

30. oktober 2014

monzemussen

Lisbeth1985 skriver:

Tillykke :-)

Tak :-D

Anmeld

30. oktober 2014

Muffinmus

Vi skal snakke og sælge os selv og vores anomali på 10 min og eksamineres i 15�� skal op torsdag..puha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.