Jeg bliver skør...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. oktober 2014

Anonym trådstarter

puha jeg er simpelthen et nervevrag.. Jeg har nærmest konstant lignende mens smerter og har rigtig ondt i hofterne.. Og samtidig har jeg en tyngende fornemmelse i underlivet, som om alt vil falde ud (undskyld detajler). Jeg render konstant på toilet for at tisse og se om jeg bløder, men der er intet.. Er kun 5+3 men jeg håber inderligt på at gå hele vejen denne gang.. Men jeg frygter virkelig det væreste.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2014

Nystart

Anonym skriver:

puha jeg er simpelthen et nervevrag.. Jeg har nærmest konstant lignende mens smerter og har rigtig ondt i hofterne.. Og samtidig har jeg en tyngende fornemmelse i underlivet, som om alt vil falde ud (undskyld detajler). Jeg render konstant på toilet for at tisse og se om jeg bløder, men der er intet.. Er kun 5+3 men jeg håber inderligt på at gå hele vejen denne gang.. Men jeg frygter virkelig det væreste.. 

Sådan havde jeg det også... Både fysisk og psykisk...

Jeg kan trøste dig lidt med at selvom.mit er forsat og har været slemt.... Så tumler lillebror rundt i maven og øver sig i fodbold med mine ribben...Og jeg træder i 28 imorgen 

Anmeld

29. oktober 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Sådan havde jeg det også... Både fysisk og psykisk...

Jeg kan trøste dig lidt med at selvom.mit er forsat og har været slemt.... Så tumler lillebror rundt i maven og øver sig i fodbold med mine ribben...Og jeg træder i 28 imorgen 

Åh jeg håber virkelig jeg er lige så heldig som dig... 

Efter en MA og en sen abort så vil jeg slet ikke kunne bærer at miste endnu en... 

Anmeld

29. oktober 2014

Nystart

Anonym skriver:

Åh jeg håber virkelig jeg er lige så heldig som dig... 

Efter en MA og en sen abort så vil jeg slet ikke kunne bærer at miste endnu en... 

Kan snildt forstå dig.... Mistede 3 gange på 9 måneder inden denne graviditet....

Anmeld

29. oktober 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Kan snildt forstå dig.... Mistede 3 gange på 9 måneder inden denne graviditet....

Dejligt det så er lykkes denne gang for dig så 

håber jeg er lige så heldig

Anmeld

5. november 2014

Millz81

Jeg tror at man er nødt til at stole på, at alting er ok... Jeg er selv gravid igen efter en MA i August, så jeg er nok ligeså nervøs som dig... Jeg prøver dog at sige til mig selv, at det er sunde tegn at mærke forandringer i kroppen... Selvom man har mens smerter og føler, at man snart får det, må man stole på, at grunden er, at fosteret er i gang med at udvikle sig... Men jeg kender selv til den der uvidenhed - man glæder sig bare til man får overstået NF... Først der tror jeg, at jeg vil føle mig ret sikker 

Anmeld

5. november 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Nu er det nogen dage siden. Men har du der stadig sådan med tyngdefornemmelse eller at "det falder ud" agtigt. Så kan det evt være blærebetændelse. Et hurtigt visit hos lægen med en urinprøve Så er det i hvert fald hurtigt tjekket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.