Ømme bryster - går det væk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

237 visninger
1 svar
1 synes godt om
29. oktober 2014

Manna

Jeg er nu ca i uge 16 og lider af meget ømme bryster.

Jeg er 2. gangs gravid og havde så vidt jeg husker slet ikke det problem under min første graviditet.

De er SÅ ømme.

Jeg har en søn på ca 3 år og han vil så gerne være tæt på og kravler rundt om mig, men mine bryster tåler slet ikke berøring og jeg er ved at være ulykkelig over situationen. Jeg vil jo også gerne være tæt på min søn og tumle, kramme og lege.

Går det nogensinde væk? (altså inden fødslen?)

mvh. Manna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2014

anonym10101

Manna skriver:

Jeg er nu ca i uge 16 og lider af meget ømme bryster.

Jeg er 2. gangs gravid og havde så vidt jeg husker slet ikke det problem under min første graviditet.

De er SÅ ømme.

Jeg har en søn på ca 3 år og han vil så gerne være tæt på og kravler rundt om mig, men mine bryster tåler slet ikke berøring og jeg er ved at være ulykkelig over situationen. Jeg vil jo også gerne være tæt på min søn og tumle, kramme og lege.

Går det nogensinde væk? (altså inden fødslen?)

mvh. Manna

Ja, det gjorde det hos mig - jeg havde meget ondt da jeg begyndte at danne mælk fra 17. til 30. uge og derefter blev det svagere og svagere, til sidst forsvandt det og kom først igen da mælken løb til et par timer efter fødslen

Jeg erfarede at have dem frie var super, det kræver selvfølgelig noget privatliv og massere af varme i rummet man er i - de må endelig ikke blive kolde - men det hjalp, jeg mindes også at jeg syntes varmt vand fra bruseren der løb ned over dem var super-duper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.