Hjælper fysioterapi på bækkenløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
3 svar
3 synes godt om
29. oktober 2014

Manna

Jeg har været ved jordmoder første gang og nævnte, at jeg har smerter primært i/omkring halebenet. Jeg fik en diskosprolaps lavt i lænden inden min første graviditet for omkring 4 år siden og er nu ca 16 uger henne med nr. 2.

Jordmoderen vil have, at jeg skal søge fysioterapeut, lægen var uforstående og jeg har ikke selv postitive erfaringer med behandlingens effektivitet på diverse ryg/nakke smerter.

Er der nogen her, som har gode erfaringer med fysioterapi og bækkensmerter i forbindelse m. graviditet?

mvh. Manna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2014

Julie0802

Hejsa

jeg har en veninde som har prøvet zone terapi og akupunktur, det har hvertfald hjulpet rigtig meget  

held og lykke. 

Anmeld

29. oktober 2014

Masig

Manna skriver:

Jeg har været ved jordmoder første gang og nævnte, at jeg har smerter primært i/omkring halebenet. Jeg fik en diskosprolaps lavt i lænden inden min første graviditet for omkring 4 år siden og er nu ca 16 uger henne med nr. 2.

Jordmoderen vil have, at jeg skal søge fysioterapeut, lægen var uforstående og jeg har ikke selv postitive erfaringer med behandlingens effektivitet på diverse ryg/nakke smerter.

Er der nogen her, som har gode erfaringer med fysioterapi og bækkensmerter i forbindelse m. graviditet?

mvh. Manna

Jeg har også problemer med mit haleben/bækken ind imellem, men jeg synes ikke rigtig fys hjalp på det... Synes faktisk ikke rigtigt der er andet end hvile der hjælper... Så jeg kan nok ikke komme med nogle gode råd udover bare at hvile kroppen...

Til gengæld er massage og varmepude guld værd når man er øm i lænden pga maven 

Anmeld

29. oktober 2014

GUSO

Jeg vil anbefale dig akupunktur, jeg fik akupunktur mod bækkenløsning i næsten hele min sidste graviditet og det gjorde underværker.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.