Julegaveønsker til 3 åri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
8 svar
6 synes godt om
28. oktober 2014

esiuol22

Hej hvad er jeres bud/ideer til den bedste gave til en aktiv pige på 3år gerne i prisklasser fra 0 til 2000kr

Meget lille familie så ikke gaver fra flere end to andre, tillader mig derfor selv at forkæle hygge om at finde noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2014

Julemusen

Jeg har en søn på 3 år og vil anbefale :

Tre hjulet løbehjul 

Løbecykel

Playmobil legetøj 

Her er almindeligt lille lego lige blevet et hit. han har lige fået lego toystory toget.

Et fold ud telt til indendørs. Min søn har en bus som han elsker at få slået op og lege indeni. Og tager kun et min at slå op og ned! 

Pippi dukkehuset med Pippi figurer og dvd film måske. Det elsker min niece på 4 år. 

Anmeld

29. oktober 2014

esiuol22

Mange tak for de gode forslag, har prøvet at søge efter det telt du snakker om der er udformet som en bus, men kan ikke finde nogle billeder af det desværre, kan du huske hvor det er købt.

Trejulet løbehjul er også en god ide, har været lidt tilbageholdende da hun er en vildbasse / abekat  alt skal afprøvet på alle leder og kanter, gerne med hovedet ned af  

Playmobil legetøj er også en god ide

Lego har jeg både i småt og stort i spandevis fra den store. 

Anmeld

29. oktober 2014

EAF

esiuol22 skriver:

Mange tak for de gode forslag, har prøvet at søge efter det telt du snakker om der er udformet som en bus, men kan ikke finde nogle billeder af det desværre, kan du huske hvor det er købt.

Trejulet løbehjul er også en god ide, har været lidt tilbageholdende da hun er en vildbasse / abekat  alt skal afprøvet på alle leder og kanter, gerne med hovedet ned af  

Playmobil legetøj er også en god ide

Lego har jeg både i småt og stort i spandevis fra den store. 

Så skal hun da have en gynge indendørs eller en trapez man kan sætte i loftet og en madras til nedenunder   Garanti garanteret et hit og godt for motorikken og sjov og leg  Anderledes og cool  Og legeaftaler vil sikkert strømme ind - glade børn - win win win win win 

Anmeld

30. oktober 2014

esiuol22

Så skal hun da have en gynge indendørs eller en trapez man kan sætte i loftet og en madras til nedenunder   Garanti garanteret et hit og godt for motorikken og sjov og leg  Anderledes og cool  Og legeaftaler vil sikkert strømme ind - glade børn - win win win win win 

Ja en trapez ville lige være hende, men bor i et meget gammelt lille hus hvor vi ikke kan finde tegninger over huset eller finde de bærende bjælker  håber dog de er der et sted. 

Men ja ville være så fantastisk med gynger trapez, hængekøje ned fra loftet indenfor  er nok et legebarn gemt i mig  ville ønske man kunne lave et stativ der var holdbart og kunne stå inde i et lille hus

Anmeld

30. oktober 2014

EAF

esiuol22 skriver:

Ja en trapez ville lige være hende, men bor i et meget gammelt lille hus hvor vi ikke kan finde tegninger over huset eller finde de bærende bjælker  håber dog de er der et sted. 

Men ja ville være så fantastisk med gynger trapez, hængekøje ned fra loftet indenfor  er nok et legebarn gemt i mig  ville ønske man kunne lave et stativ der var holdbart og kunne stå inde i et lille hus

Forhåbentligt har I bærende bjælker  ellers lever i da en kende farligt til hverdag  

Jep, kender det godt. Bliver aldrig voksen voksen voksen  Man må aldrig glemme barnet indeni  

Kan I ikke spørge efter optegnelser på kommunen? Har de ikke den slags liggende over huse i området/kommunen? 

Anmeld

30. oktober 2014

esiuol22

Natteravnen skriver:

Forhåbentligt har I bærende bjælker  ellers lever i da en kende farligt til hverdag  

Jep, kender det godt. Bliver aldrig voksen voksen voksen  Man må aldrig glemme barnet indeni  

Kan I ikke spørge efter optegnelser på kommunen? Har de ikke den slags liggende over huse i området/kommunen? 

Jeg har spurt men der findes ikke tegninger over huset, er sådan et gammelt fredet et, hvor turister kigger ind og vi kigger ud  men bærende bjælker må der selvfølge være, ellers havde det ikke holdt alle de år

Anmeld

30. oktober 2014

Julemusen

http://www.br.dk/vores-kategorier/udendoers-legetoej/legehus-og-legeplads/legehus-og-legetelt/outra-play-togtelt?id=632296&vid=620115

Her er et link til et lege telt som ligner et tog. Kan ikke finde en bus ligesom min søn har. Den er så også købt i rema for to år siden.

Men ellers er der også telte med Pippi, Cirkeline, Cars og meget mere! 

Anmeld

31. oktober 2014

esiuol22

Kitty-Katten skriver:

http://www.br.dk/vores-kategorier/udendoers-legetoej/legehus-og-legeplads/legehus-og-legetelt/outra-play-togtelt?id=632296&vid=620115

Her er et link til et lege telt som ligner et tog. Kan ikke finde en bus ligesom min søn har. Den er så også købt i rema for to år siden.

Men ellers er der også telte med Pippi, Cirkeline, Cars og meget mere! 

Mange tak for link, den må vi have finrene i så er der også til flere gaver  når den ikke koster mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.