Hvor længe var i på sygehuset 2. gang? PKS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. oktober 2014

Chevro

Ved PKS?

Jeg er ikke i stand til at føde, da mit bækken er enormt skævt! 

Og sidste gang var det AKS, så har tænkt lidt over hvor længe vi skal/kan blive på sygehuset hvis alt er sådan okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2014

gulisa

Chevro skriver:

Ved PKS?

Og sidste gang var det AKS, så har tænkt lidt over hvor længe vi skal/kan blive på sygehuset hvis alt er sådan okay

Hvis man føder helt normalt og alt er okey så kommer man hjem efter 4 timer det var det den gang da jeg fødte min nr 2 skal have nr 3 til april

Anmeld

29. oktober 2014

tweety2060

Aks 2. Gang.  Vi var indlagt i 3dage.. fødte natten til fredag og kom hjem mandag eftermiddag

Anmeld

29. oktober 2014

D-Micka

Jeg fik pks. anden gang.. Han kom til verden ved 16 tiden og jeg var hjemme dagen efter ved 11 tiden

Anmeld

29. oktober 2014

Frk.S

Jeg fik PKS på Randers sygehus og de anbefaler at man bliver i mindst 18 timer, da det er den tid de gerne vil observere.

Men de lagde egentlig lidt op til at vi kunne blive i 48 timer, så vi lige kunne få hælprøven med inden vi tog hjem. Det var dog helt op til os selv. Det valgte vi at gøre, og tog så hjem lige efter den.

Må jeg spørge hvordan du har fået konstateret at dit bækken er for skævt til at føde? Jeg fik nemlig AKS første gang, da hun ikke kunne komme ud (her talte de om at hun stod skævt). 2. gang endte de med at anbefale mig PKS, fordi Sofie stod alt for højt. Så jeg har tænkt på om der er noget i mit bækken der gør at de ikke kan trænge ordentligt ned. Det kunne jo være lidt rart med en forklaring.

Anmeld

29. oktober 2014

Christine

Chevro skriver:

Ved PKS?

24 timer efter 

Går ikke ud fra at den frygtelige ventetid inden skal regnes med?

Anmeld

29. oktober 2014

Chevro

Frk.S skriver:

Jeg fik PKS på Randers sygehus og de anbefaler at man bliver i mindst 18 timer, da det er den tid de gerne vil observere.

Men de lagde egentlig lidt op til at vi kunne blive i 48 timer, så vi lige kunne få hælprøven med inden vi tog hjem. Det var dog helt op til os selv. Det valgte vi at gøre, og tog så hjem lige efter den.

Må jeg spørge hvordan du har fået konstateret at dit bækken er for skævt til at føde? Jeg fik nemlig AKS første gang, da hun ikke kunne komme ud (her talte de om at hun stod skævt). 2. gang endte de med at anbefale mig PKS, fordi Sofie stod alt for højt. Så jeg har tænkt på om der er noget i mit bækken der gør at de ikke kan trænge ordentligt ned. Det kunne jo være lidt rart med en forklaring.

Jeg kørte frontalt sammen med en lastbil i 2007, og efter 30 timers veer og 9 timer med 10 cm åben, hvor han stadigvæk stod samme sted kun 1 cm nede i bækkenet! :/

Jeg fik AKS i Randers d. 11/6-2012..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.