Hvilken farve sko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
12 svar
9 synes godt om
28. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hejsa!

Min kæreste og jeg skal vies på rådhus lørdag d. 8 november.. Stille og roligt med et par vidner og efterfølgende middag

Jeg er gravid (28+2) nu og har fundet en sød kjole, men hvilken farve sko ville i vælge til denne kjole?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Hejsa!

Min kæreste og jeg skal vies på rådhus lørdag d. 8 november.. Stille og roligt med et par vidner og efterfølgende middag

Jeg er gravid (28+2) nu og har fundet en sød kjole, men hvilken farve sko ville i vælge til denne kjole?

Røde eller Sorte 

Monica 

Anmeld

28. oktober 2014

Palaja

Sorte eller kernelæder

Anmeld

28. oktober 2014

o1Mutte

http://www.bianco.dk/til-hende/sko/party/fauna-sandal/grey/532297

http://www.bianco.dk/til-hende/sko/ballerina/pointy-diamond-ballerina-jja14/black-2/532463

Anmeld

28. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Blå! Så har du nemlig styr på den blå del, af ritualet! Vh stine

Anmeld

28. oktober 2014

Frk_Louise

Hejsa!

Det kommer nok lidt an på de andre accessories og evt brudebuket. Jeg kan personligt godt lide, at det matcher lidt  Sort, guld eller lysebrun synes jeg passer godt til den der lidt creme farvede.. 

Men hvis det var mig, ville jeg nok hoppe i et par blå sko - det er faktisk en rigtig sød ide StineW79 

Anmeld

28. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hejsa!

Ej hvor er den fin. Hvor har du fundet den henne?

Anmeld

29. oktober 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Ej hvor er den fin. Hvor har du fundet den henne?

Den er fra mamalicious  

synes nemlig også den er så sød

Anmeld

29. oktober 2014

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar :-) Vil ud og kigge på det :-)

Anmeld

29. oktober 2014

Stjerneskud84

Et par hvide/creme ballerinaer, er selv lige blevet gift på rådhuset med en sød enkelt kjole med hvide ballerinaer hvor der var stjerner på (3 stk på hver) i farverne rød og blå og med skygge i sort... De kan også fåes i sort... 

Jeg købte mine på footway.dk 

stort udvalg af sko... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.