Jeg glæder mig til december, fordi....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
6 svar
10 synes godt om
28. oktober 2014

EAF

• Jeg har endelig fået fingrene i en af de små nissedøre med bittesmå træsko, dørmåtte og postkasse i SuperBrugsen (og tænker jeg selv kreere et lille juletræ på en eller anden måde og andet julehalløj og jeg ved også hvor den skal være, uuuuuh! ) og jeg er så spændt at 1. decembermorgen godt måtte være imorgen når jeg slår øjnene op bare for at se min søn på 4.5 års reaktion  Og når den lille nisse laver sjov og ballade herhjemme 
  • Vi skal være sammen med farmor og farfar i år juleaften.

• Håber der kommer sne 

Hvorfor glæder du dig til december? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2014

Happiness

Jeg elsker julen. 

Jeg glæder mig til december fordi

• Jeg skal pynte op til jul
  • Min søn er nu 3,5år, og forstår mere og mere julens ånd
  • Det bliver min datters første jul
  • Nikoline skal begynde i vuggestue (glæder jeg mig ikke helt til) men får december måned hjemme, og kan holde Lukas hjemme og julehygge med ham alene. Det trænger han til
  • Julekalender i tv Elsker at se julekalender og tælle ned til jul
  • Det bliver vores første jul i det nye hus. Og der er brændeovn, så glæder mig til at hygge foran den åbne ild 

Jeg kunne blive ved Som sagt, jeg elsker stort set alt ved julen 

Anmeld

28. oktober 2014

*CKB*

Det er også en sjov idé!

Jeg elsker juletiden.. Der er bare en hygge og en stemning, der er dejlig..

Men.. I år glæder jeg mig endnu mere, fordi vi ska til NF i starten af december!  Tiden kan kun gå for langsomt!

... Og så håber jeg helt sikkert også på masser af sne! 

Anmeld

28. oktober 2014

debbie19

Jeg glæder mig til december fordi

Jeg er i praktik i en legetøjsbutik så der bliver dejlig travlt til jul det giver så dejlig et kick <3

vi skal flytte midt i december til noget meget mere sundt (skimmelsvamp i nuværene og over hele lejeligheden) 

jamen fordi december altid er en dejlig tid med masser af hygge og go mad 

Anmeld

28. oktober 2014

Kay

Jeg glæder mig til december fordi der er flytning overstået og forhåbentlig er der faldet ro over det lille hjem.

Jeg skal finde alle mine gamle nisser frem og finde nye pladser til dem i vores nye hjem

Det er Vivas første jul

Elna snakker allerede om jul, nisser, julemand og julegaver 2 år gammel så i år forstår hun meget bedre jul

Vi skal holde jul hos mine forældre med hele min familie

Anmeld

28. oktober 2014

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Jeg glæder mig til december fordi:

• Jeg har fødselsdag
  • Jeg elsker julen
  • I år holdes der jul, hjemme ved mine forældre
  • Der skal pyntes op
  • Der skal råhygges
  • Bages

Anmeld

28. oktober 2014

TNBC

Natteravnen skriver:

• Jeg har endelig fået fingrene i en af de små nissedøre med bittesmå træsko, dørmåtte og postkasse i SuperBrugsen (og tænker jeg selv kreere et lille juletræ på en eller anden måde og andet julehalløj og jeg ved også hvor den skal være, uuuuuh! ) og jeg er så spændt at 1. decembermorgen godt måtte være imorgen når jeg slår øjnene op bare for at se min søn på 4.5 års reaktion  Og når den lille nisse laver sjov og ballade herhjemme 
  • Vi skal være sammen med farmor og farfar i år juleaften.

• Håber der kommer sne 

Hvorfor glæder du dig til december? 

Fordi jeg skal hjem og se familien.. Og vi skal holde "stor" jul i år, det er længe siden.

Jeg skal møde julemanden og så HÅBER jeg at vi skal i juleland, køre i slæde med rigtige rensdyr.. Og der skal bare spilles MASSER af julemusik.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.