Hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
5 svar
10 synes godt om
28. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Puha, har lige tjekket min fb, og har det endnu engang helt skidt efter et kig derinde! 

Hvorfor er det lige at nogen mennesker  har behov for at poste/dele diverse grusomheder på fb???  synes snart det er på daglig basis jeg må skynde mig at trykke "skjul" før alverdens hæslige videoer begynder at køre med voksne, børn og dyr der bliver mishandlet.. Hvad er det i øvrigt for en dårlig ide med de der videoer der bare starter så snart man scroller forbi dem??! Man har jo ikk en chance for at tage et valg om man vil se det eller ej. Puha... Bliver sgu helt dårlig altså..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2014

EAF

Mor11 skriver:

Puha, har lige tjekket min fb, og har det endnu engang helt skidt efter et kig derinde! 

Hvorfor er det lige at nogen mennesker  har behov for at poste/dele diverse grusomheder på fb???  synes snart det er på daglig basis jeg må skynde mig at trykke "skjul" før alverdens hæslige videoer begynder at køre med voksne, børn og dyr der bliver mishandlet.. Hvad er det i øvrigt for en dårlig ide med de der videoer der bare starter så snart man scroller forbi dem??! Man har jo ikk en chance for at tage et valg om man vil se det eller ej. Puha... Bliver sgu helt dårlig altså..

Jeg mener du et sted i dine indstillinger kan sætte kryds eller lign. ved at fravælge afspilning af video, men ved ikke hvordan da jeg ikke selv har benyttet mig af den men har set flere efterspørge derinde på fb. Søg evt. på google 

Anmeld

28. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Natteravnen skriver:

Jeg mener du et sted i dine indstillinger kan sætte kryds eller lign. ved at fravælge afspilning af video, men ved ikke hvordan da jeg ikke selv har benyttet mig af den men har set flere efterspørge derinde på fb. Søg evt. på google 

Det skal klart undersøges!!! Tak! 

Anmeld

29. oktober 2014

Clisolka

Mor11 skriver:

Det skal klart undersøges!!! Tak! 

Hvis ikke du har fundet det, så kan du deaktivere videoerne under dine indstilliner - video 

Jeg havde det på samme måde som dig, så jeg slog det simpelthen fra til sidst 

Anmeld

29. oktober 2014

anonym10101

Mor11 skriver:

Uha ja, jeg HADER den åndsvage opdatering på facebook og jeg HADER at folk poster de ulækre og væmmelige ting. ØV!

Anmeld

29. oktober 2014

Stjerneskud84

Jeg forstår godt nok heller ikke hvorfor nogle har behov for dette... Det er skrækkeligt sådan noget... 

Jeg skal da vidst også ind og lure det i indstillinger... Ellers blokere jeg helt for de folk der ligger det skidt op... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.