Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej piger.
jeg er lidt nysgerrig efter at høre hvor meget i havde taget på i uge 28?
jeg har selv indtil videre taget 9 kg på. Og jeg synes egentlig at det er meget. Er det det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mother-love skriver: hej piger. jeg er lidt nysgerrig efter at høre hvor meget i havde taget på i uge 28? jeg har selv indtil videre taget 9 kg på. Og jeg synes egentlig at det er meget. Er det det?
13 kg :)
Jeg har stemt blankt
1. gang omkring 15 kg (jeg endte på 22 kg)
2. gang ca. max 3 kg (endte på 7 kg)
Jeg er 28+4 og har tabt 14.
har været på - 17. De sidste to mdr har vægten stået stille..
Denne gang 4 kg, er gravid med barn nr 4. Med nr 3 havde jeg ca 5-6 kg på i uge 28, endte på 7 kg. Kan ikke huske hvor meget det var med nr 1 og 2.
MortilMogL skriver: Jeg er 28+4 og har tabt 14. har været på - 17. De sidste to mdr har vægten stået stille..
Hvordan kan det være du har tabt dig så meget? Hvis jeg må spørger.
er/har du været overvægtig? Og lever en sundere livsstil eller?
8,5 kg. Endte på 12,6 kg, hvor de sidste 3 kg kom som vand i benene, de sidste 5 dage op til fødslen.
Nej det er ikke meget det er helt standart jeg havde taget 8 på i uge 28, er nu i uge 34 og har taget 10kg på. Ender nok på ca 13 ligesom sidst tænker jeg
for en normalvægtig er det helt standart at ende på +15kg baby, fedtdepoter, moderkage, fostervand evt væskeophobninger - det hele vejer jo
Mother-love skriver: Hvordan kan det være du har tabt dig så meget? Hvis jeg må spørger. er/har du været overvægtig? Og lever en sundere livsstil eller?
Nej til begge dele - jeg har INGEN appetit og føler ikke sult, og har haft ekstrem kvalme
Det er lige efter bogen det du har taget på Jeg har taget 14 kilo på i uge 31, og det synes jeg er fint. Men det virker altid af meget for en selv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128