Natteravnen skriver:
Hvis du vil være sikker på altid at have dem så søg efter dem på dvd, i og med at de er så gamle kan du tit få dem til ingen penge - det har jeg sørget for, især de rigtig nostalgiske, både dvd og VHS
Jeg kan godt se at det er en del af julen at være splittet mellem mor og far og holde to juleaftenen nogen gange på forskellige tidspunkter da der sikkert er mange børn der har det sådan i dagens DK. Men herhjemme er vi stadigvæk sammen og ingen planer om andet omend det da til tider kan være lidt op af bakke - og min søn på 4.5 år skal tidsnok lære mere om den voksnes verden og skilsmissebørnene møder han jo i børnehaven dagligt og det gør ingen forskel for ham eller os forældre - så en julekalender omhandlende det i hans alder med de omstændigheder han lever i, så føles det ikke nødvendigt og derfor syntes jeg det er passende at se en anden julekalender om det så bliver den ene eller den anden, hvem ved hvilken der fanger i år
Og da han ikke går i skole og jeg er jobsøgende har vi masser af tid om morgenen så sengetiden kan sagens rykkes uden problemer 
Ja vi har vist på vhs et sted hos min far.
Jeg kan heller ikke se hvad en julekalender som små også skal se, skal handle om skilsmisse(hvilket mange ikke aner hvad er), og tidsrejser(som de slet ikke ved hvad er) Ved godt at Jesus og Josefine også havde tidsrejse, men her er med en tidsmaskine.
Jeg sku heller ikke se den hvis jeg havde børn, vil hellere se Jullerup færgeby, sjove sange, dukker.. 
En julekalender skal være sjov, hyggelig, med glæde, noget julet..
Anmeld