Jeg er frustreret .. Jeg/vi har været i gang med projekt baby siden i sommers. og der er endnu ikke sket noget.
Min mand arbejder udenbys og er derfor kun hjemme i weekenden, i den her tid og frem til efter nytår. - det i sig selv kan jo gøre at det ikke altid er nemt, da han ikke altid er hjemme på de tidspunkter hvor chancen muligvis er størst.
I dag har jeg smerter/niv/jag i æggestokkene, som gerne kommer i forbindelse med ÆL. Da jeg kommer hjem fra job er min mand kommet hjem fordi han er syg - og det eneste jeg tænkte var "Mega godt, så skal vi ha sex for jeg tror jeg har ÆL" ... men han har ikke lyst fordi han er syg og er utilpas.
Normalt er min person meget omsorgsfuld, samt at jeg er uddannet inden for området og har med syge patienter at gøre hver dag. Men lige i dag, der kunne jeg bare ikke .. inderst inde havde jeg bare lyst til at reagere rigtigt urimeligt og sige at jeg var ligeglad med om han var syg og dårlig. For det var altså nu i dag og de næste 3 dage der skulle dyrkes noget sex.
efter at have tænkt mig lidt om blev jeg rigtigt ked af mine egne tanker, hvordan kan jeg finde på ikke at respektere at han har syg og dårlig? hvorfor blev jeg så ked af det, når han jo egentligt bare var syg og svag. Føler mig som en virkelig dårlig kone.
Er der andre der kender til tankerne, hvor man næsten kan blive helt "grim" og egoistisk i forhold til sin mand ?
Og ja, er der andre der har mænd der ikke er hjemme til hverdag, som også forsøger eller som måske er blevet gravide. for jeg er virkelig ved at gå ud af mit gode skind.
Anmeld