falsk positiv æl test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2014

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

havde blot taget hele artiklen - var blot en detaljeret forklaring af hvornår det fertile udflåd kommer  

Okay ja det som står i beskrivelsen er umiddelbart noget jeg allerede ved men nogengange føles det bare som om jeg springer over noget af det. Ville bare være rart at jeg ku vide om jeg så kunne teste om 14 dage. Men nu ved jeg ik om jeg skal fortsætte med at teste for æl. Og nogen siger jeg ik skal teste om morgenen og brugsanvisningen siger jeg skal teste imorgen. Jeg er mere forvirret end nogensinde :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2014

Mulle0802

Kan jeg godt forstå. Tror du skal holde dig til hvad der står i brugsanvisningen for de teste du bruger. Man siger at ca. 14 dage fra man har haft ægløsning for man mens, men har selv oplevet det kan være mindre/mere. 

Anmeld

28. oktober 2014

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Kan jeg godt forstå. Tror du skal holde dig til hvad der står i brugsanvisningen for de teste du bruger. Man siger at ca. 14 dage fra man har haft ægløsning for man mens, men har selv oplevet det kan være mindre/mere. 

Krydser fingre for at jeg får mens/ eller ikke om 14 dage jeg orker ikke de lange cyklusser mere. Ville bare ønske at jeg ku stole på testen. Men er det ik også 24-48 timer efter positiv test at man egentlig har ægløsning? Kan være det fertile slim er der imorgen?  

Anmeld

28. oktober 2014

Mulle0802

Anonym skriver:

Krydser fingre for at jeg får mens/ eller ikke om 14 dage jeg orker ikke de lange cyklusser mere. Ville bare ønske at jeg ku stole på testen. Men er det ik også 24-48 timer efter positiv test at man egentlig har ægløsning? Kan være det fertile slim er der imorgen?  

Jo det er korrekt så det kan sagtens være. Prøv at tør dig inden du tisser hver gang, da er det tydeligst at se om der er noget. 

Anmeld

28. oktober 2014

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Jo det er korrekt så det kan sagtens være. Prøv at tør dig inden du tisser hver gang, da er det tydeligst at se om der er noget. 

Der har ik været fertilt slim idag, kun det mælke hvide 

Anmeld

28. oktober 2014

Judith Uttenthal

Hej jeg havde også først menstruations dag den 14-10 og min cyklus er også meget ustabil men efter jeg har taget vitex har jeg fået styr på den så den er på 32 dage jeg mærker intet tegn på nå jeg har ægløsning men har jeg ca på dag 17 er i gang med at teste nu og har ikke fået en positiv test i nu. Så tror altså ikke det er alle der kan mærke det ? Hvis du tester igen om aftnen samme dag som den er positiv om morgnen så skulle den gerne Være positiv om aftnen også. 

Anmeld

28. oktober 2014

Anonym trådstarter

Judith Uttenthal skriver:

Hej jeg havde også først menstruations dag den 14-10 og min cyklus er også meget ustabil men efter jeg har taget vitex har jeg fået styr på den så den er på 32 dage jeg mærker intet tegn på nå jeg har ægløsning men har jeg ca på dag 17 er i gang med at teste nu og har ikke fået en positiv test i nu. Så tror altså ikke det er alle der kan mærke det ? Hvis du tester igen om aftnen samme dag som den er positiv om morgnen så skulle den gerne Være positiv om aftnen også. 

Nu er jeg jo igen i tvivl. Andre skriver at den sagtens kan være positiv om morgenen og negativ im aftenen. Jeg vil jo aldrig ku vide hvornår jeg har ægløsning så :/

Anmeld

28. oktober 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Nu er jeg jo igen i tvivl. Andre skriver at den sagtens kan være positiv om morgenen og negativ im aftenen. Jeg vil jo aldrig ku vide hvornår jeg har ægløsning så :/

Brug af ægløsningsteste er ikke nogen videnskab, det er ret simpelt:

brug strimmelteste, så er de nemmere at sammenligne og følge udviklingen på.

test mellem 10-20, aldrig morgenurin, LH har en døgnvariation.

når teststregen intensiverer i farve, tester man flere gange om dagen.

hvis du er i tvivl, om den er positiv, så er den sandsynligvis negativ, men hvis den er meget tæt på, og derefter aftager, så har du formentligt haft LH-stigning.

ægløsning sker 24-36 timer efter positiv test.

hold øje med ægløsningsslim, det er en fantastisk indikator på, at der er noget på vej.

hvis du har PCO, kan man ikke bruge ægløsningsteste og regne med resultatet.

Anmeld

28. oktober 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Brug af ægløsningsteste er ikke nogen videnskab, det er ret simpelt:

brug strimmelteste, så er de nemmere at sammenligne og følge udviklingen på.

test mellem 10-20, aldrig morgenurin, LH har en døgnvariation.

når teststregen intensiverer i farve, tester man flere gange om dagen.

hvis du er i tvivl, om den er positiv, så er den sandsynligvis negativ, men hvis den er meget tæt på, og derefter aftager, så har du formentligt haft LH-stigning.

ægløsning sker 24-36 timer efter positiv test.

hold øje med ægløsningsslim, det er en fantastisk indikator på, at der er noget på vej.

hvis du har PCO, kan man ikke bruge ægløsningsteste og regne med resultatet.

Jeg har aldrig kunne finde æl med strimmel teste lige godt hvornår jeg testede. Og hvordan skal man kunne regne med æl testen i løbet af en dag hvor man går på wc flere gange og drikker væske. Jeg har bare gjort hvad der står i brugsanvisningen?  Er det så forkert. Forstår ikke det lort her så. Har fået ene negative teste om morgenen indtil i morges.. Giver op så.. 

Anmeld

29. oktober 2014

Kløver

Æl bliver positiv fra dag til dag da lh stiger ret hurtigt og dykker ret hurtigt igen ( i løbet af 1-2 døgn) det er der chancerne er bedst da sæden så når op til når ægløsningen sker, det er derfor det er vigtigt at tage testene hver dag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.