Shane's julekalender?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

833 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. oktober 2014

Christine

Her står vi midt i ny baby, operationssår og overspændte bryster.. og så rammer en tanke mig; Shane Brox plejer at lave en byg-selv julekalender for Red Barnet og de sidste 3 år har det altså været et must herhjemme, med mange hyggelige stunder.. men.

HVOR ER DEN?!?! 

Jeg er ret sikker på den plejer at 'udkomme' sidst i Oktober.. og jeg kan ikke find den? Nogen der ved noget?

..og bliver det overhovedet jul hvis de har sløjfet den? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2014

Nystart

Christine skriver:

Her står vi midt i ny baby, operationssår og overspændte bryster.. og så rammer en tanke mig; Shane Brox plejer at lave en byg-selv julekalender for Red Barnet og de sidste 3 år har det altså været et must herhjemme, med mange hyggelige stunder.. men.

HVOR ER DEN?!?! 

Jeg er ret sikker på den plejer at 'udkomme' sidst i Oktober.. og jeg kan ikke find den? Nogen der ved noget?

Den er ikke kommet endnu... Jeg har ikke set den hverken i butikker eller mht reklamer 

Anmeld

28. oktober 2014

Christine

Nystart skriver:

Den er ikke kommet endnu... Jeg har ikke set den hverken i butikker eller mht reklamer 

Heller ikke mig.. men ved du at den kommer? For så er den i hvert fald senere ude end alle de andre kalendere..

Anmeld

28. oktober 2014

majba

Christine skriver:

HVOR ER DEN?!?! 

Jeg så en rund kasse i Føtex på, den eneste jeg lige fik læst var at det stod ramasjang på det :-) har ingen ked om det er den eller noget. 

Anmeld

28. oktober 2014

Nystart

majba skriver:

Jeg så en rund kasse i Føtex på, den eneste jeg lige fik læst var at det stod ramasjang på det :-) har ingen ked om det er den eller noget. 

Nope det er en anden.... Så tvivlerne på Shane kommer for i butikken plejer vi at modtage lige præcis den samme dag.....

Anmeld

28. oktober 2014

majba

Nystart skriver:

Nope det er en anden.... Så tvivlerne på Shane kommer for i butikken plejer vi at modtage lige præcis den samme dag.....

Okay :-)

det nok rigtigt. For det var virkelig mange julekalender :-)

Anmeld

3. november 2014

Christine

Jeg har desværre fået at vide fra Red Barnet at der ikke kommer en Shane-kalender i år  Det var ellers vildt hyggeligt de år vi havde sådan en.

Jeg ved at Red Barnet et år havde kalendere fra tidligere år til salg, og jeg mener at have set et andet sted der også havde det sidste år. Så nu leder jeg efter en kalender fra et andet år.

Er der nogen der ved noget om hvor man kan finde det? Eller har idéer til hvor jeg kan lede/spørge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.