ureglmæssig mens.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. oktober 2014

Anonym trådstarter

nu har vi her hjemme snakket lidt frem og tilbage om en mere.

men problemet er den at jeg har en virkelig uregelmæssig mens. der kan gå måneder imellem nogen gange. har lige haft den i 3 uger og før det var det 4 måneder side sidst jeg havde haft den. men det er meget forskelligt og det er bare rigtig træls.

men spørgsmålet er egentlig hvordan kan man så planlægge når det nu er så uregelmæssig som det er ved mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2014

Mulle0802

Det lyder mærkeligt, hvor lange har det stået på at du har haft ureglmæssig mens? 

Tænker du skal kontakte din læge.

Anmeld

28. oktober 2014

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Det lyder mærkeligt, hvor lange har det stået på at du har haft ureglmæssig mens? 

Tænker du skal kontakte din læge.

Lige siden jeg fik p stav og den har jeg fået fjernet i maj måned og kun haft mens 2 gange siden 

Anmeld

30. oktober 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Lige siden jeg fik p stav og den har jeg fået fjernet i maj måned og kun haft mens 2 gange siden 

Jeg har haft cyklusser op til 60 dage efter jeg stoppede på prævention. Jeg begyndte på vitex og 4 dage efter gik jeg mens og endte på en cyklus på 40 dage. Ved ikke om det var et tilfælde jeg er på dag 17 idag og havde ægløsning i tirsdag så tror pillerne virker. Satser på at få en cyklus på 28-29 dage (håber jeg) måske skulle du prøve dem, de hjælper på hormon balancen hvis man har manglende ægløsning eller lange cyklusser det er værd at prøve

Anmeld

30. oktober 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Jeg har haft cyklusser op til 60 dage efter jeg stoppede på prævention. Jeg begyndte på vitex og 4 dage efter gik jeg mens og endte på en cyklus på 40 dage. Ved ikke om det var et tilfælde jeg er på dag 17 idag og havde ægløsning i tirsdag så tror pillerne virker. Satser på at få en cyklus på 28-29 dage (håber jeg) måske skulle du prøve dem, de hjælper på hormon balancen hvis man har manglende ægløsning eller lange cyklusser det er værd at prøve

okay.

det må jeg jo lige få snakket med lægen om. for det vil da være rart at få styr på den skide cyklus så jeg har noget at gå ud fra.

Anmeld

30. oktober 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

okay.

det må jeg jo lige få snakket med lægen om. for det vil da være rart at få styr på den skide cyklus så jeg har noget at gå ud fra.

Ja du kan evt høre lægen, vitex er et kost tilskud jeg købte det uden at snakke med lægen fordi jeg jo var stoppet med p piller, men efter 4 mdr blev jeg så irritabel over de lange cyklusser så jeg prøvede at se om jeg selv ku få balance eller i hvert fald hjælpe kroppen på vej.

Anmeld

30. oktober 2014

Købmagerkonen

Anonym skriver:

nu har vi her hjemme snakket lidt frem og tilbage om en mere.

men problemet er den at jeg har en virkelig uregelmæssig mens. der kan gå måneder imellem nogen gange. har lige haft den i 3 uger og før det var det 4 måneder side sidst jeg havde haft den. men det er meget forskelligt og det er bare rigtig træls.

men spørgsmålet er egentlig hvordan kan man så planlægge når det nu er så uregelmæssig som det er ved mig?

Jeg synes helt klart du skal kontakte din læge så du kan få en forklaring på dine uregelmæssige cyklusser. Jeg selv havde en cyklus på 70 dage og blev med det samme sendt videre til gynækolog for at blive undersøgt

Anmeld

31. oktober 2014

Mor til guldklumpen

Da jeg stoppede på p-piller havde jeg samme problem, der kunne sagtens gå to måneder imellem min mens. Men blev gravid alligevel uden problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.