Wraps??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
4 svar
4 synes godt om
28. oktober 2014

Anonym trådstarter

Nogle der har prøvet dem og de IKKE har givet resultat???

Jeg prøvede i går eftermiddag og der er ikke sket en skid, hverken på billede eller cm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2014

Stjerneskud84

Jeg har ikke selv prøvet det, men har set mange billeder af en vi har her i byen... Der kan jeg godt se en lille smule forskel.. Skal det ikke gøres over 2 gange før man kan se en forandring? 

Anmeld

28. oktober 2014

Flomse

Jeg er selv forhandler af wraps, så måske mit svar er lidt farvet��

Men de virker op til 72 timer efter du har haft deb på og så skal du drikke mellem 3-4 liter vand om dagen, også de dage du ikke har wrap på;-)

Langt fra alle kan se resultat af en wrap, det er også derfor de bliver solgt i mim 4 stk pakker.

Håber du får vilde resultater lige om lidt...�� 

Anmeld

28. oktober 2014

Anonym trådstarter

Abrazos skriver:

Jeg er selv forhandler af wraps, så måske mit svar er lidt farvet��

Men de virker op til 72 timer efter du har haft deb på og så skal du drikke mellem 3-4 liter vand om dagen, også de dage du ikke har wrap på;-)

Langt fra alle kan se resultat af en wrap, det er også derfor de bliver solgt i mim 4 stk pakker.

Håber du får vilde resultater lige om lidt...�� 

jeg håber det godt nok.... !!! Jeg drikker og drikker og tisser og tisser...

Men, der ikke andet for at torsdag må jeg wrappe anden gang

Anmeld

28. oktober 2014

fo82

Hvad er det lige de wraps skulle gøre???

jeg er måske nok farvet modsat - humbug - vita wrap er garanteret lige så effektivt 

hvad er der blevet af alm sund livsstil og rent faktisk at yde noget for resultaterne? Muskelmasse bliver ikke styrket uden træning, og kropsfedt forsvinder ikke uden at man rent faktisk forbrænder det ved motion eller kaloriefattig kost (færre kalorier en behov)...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.