Træthed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

237 visninger
2 svar
2 synes godt om
28. oktober 2014

KatrineB

Hej :-) 

åh jeg er simpelthen så frustreret over mine søvnrytmer for tiden. Jeg er træt heeeele tiden. Jeg står som regel op ved en 7 tiden så går der et par timer så kan jeg sove igen. En middagslur har jeg også nærmest altid brug for og så går jeg i seng klokken 19-20 og selvfølgelig sover jeg så Mega uroligt om natten. 

Det giver jo selvfølgelig meget god mening st min søvn er urolig når nu jeg sover om dagen, men jeg kan simpelthen ikke holde mig vågen. 

Har i ikke nogle gode tips? Jeg tager imod med kyshånd! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2014

Disa

KatrineB skriver:

Hej :-) 

åh jeg er simpelthen så frustreret over mine søvnrytmer for tiden. Jeg er træt heeeele tiden. Jeg står som regel op ved en 7 tiden så går der et par timer så kan jeg sove igen. En middagslur har jeg også nærmest altid brug for og så går jeg i seng klokken 19-20 og selvfølgelig sover jeg så Mega uroligt om natten. 

Det giver jo selvfølgelig meget god mening st min søvn er urolig når nu jeg sover om dagen, men jeg kan simpelthen ikke holde mig vågen. 

Har i ikke nogle gode tips? Jeg tager imod med kyshånd! 

Det er helt naturligt i starten af en graviditet, sådan havde jeg det også i starten, det hjalp meget da jeg startede på jern i uge 10.

Anmeld

28. oktober 2014

Sajida2006

Jeg er selv i næjagtig samme båd, men for mig hjælper det at tage en lur på maks 1 1/2 time el i hvert fald bare få hvilt lidt hen på eftermiddagen... Forsøg at aktiver dig selv i løbet af formiddagen, måske lidt træning, en tur ind til byen besøg en veninde osv osv... Det hjælper i hvert fald for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.