Kooooom nuuuuuuu!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. oktober 2014

Anonym trådstarter

Ej hvor liver jeg snart utålmodig. Jeg kan ikke få en positiv graviditetstest. Jeg har ikke haft mens siden 12. september, min cyklus plejer at være regelmæssig. Vi har prøvet i 6 mdr nu, jeg bliver snart skør af at vente. 

Ville bare lige ud med mine følelser  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Det er frustrerende. :-( 

Håber du snart får de længe ventede to streger 

Anmeld

28. oktober 2014

Anonym trådstarter

For 2 uger siden fik jeg denne her. Og i dag er den også sådan men efter 15 minutter bliver de negative og uden farve, så ved ikke hvad jeg skal tro. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. oktober 2014

Lrm

Kontakt læge, ville jeg gøre!!

Anmeld

28. oktober 2014

Svane83

En test er ugyldig efter 5 min så principelt er det ligegyldigt om stregerne forsvinder efter 15 min. hvis de er der efter 3 min og indtil der er gået 5 min så skulle den være god nok.

Anmeld

28. oktober 2014

May86

Ville mene de gerne skulle udvikle sig og blive tydligere. Så som der er blevet skrevet, så ville jeg tage kontakt til lægen og høre, hvordan du skal forholde dig.

Anmeld

29. oktober 2014

Anonym trådstarter

May86 skriver:

Ville mene de gerne skulle udvikle sig og blive tydligere. Så som der er blevet skrevet, så ville jeg tage kontakt til lægen og høre, hvordan du skal forholde dig.

Tak for svar Jeg vil ringe til lægen i dag. 

Anmeld

29. oktober 2014

Anonym trådstarter

Lrm skriver:

Kontakt læge, ville jeg gøre!!

Det gør jeg også

Anmeld

29. oktober 2014

Anonym trådstarter

Svane83 skriver:

En test er ugyldig efter 5 min så principelt er det ligegyldigt om stregerne forsvinder efter 15 min. hvis de er der efter 3 min og indtil der er gået 5 min så skulle den være god nok.

For at være helt præcis gik der 6 minutter før den så sådan ud og da jeg kiggede igen efter 20 minutter var farven væk. Men tror jeg ringer til lægen i dag, jeg den værste kvalme og mens smerter, så jeg krydser fingre for der er en lille spire, hvis ikke må mens gerne snart komme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.