I supermarkedet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
0 svar
3 synes godt om
27. oktober 2014

EAF

Jeg møder en mor til en pige i min søns stue i børnehaven, hun er præst i vores sogn og synes hun er dejligt atypisk - hun er ikke hellig på den måde mange præster opfattes som, hun er åben og sjov og meget frisindet - og så det hun kan finde på at sige til sine sognebørn hvis de er helt i hegnet. Som hun selv fortalte igår efter Familiegudstjeneste i vores kirke nede i konfirmandstuen at nogen sognebørn er udenfor pædagogisk rækkevidde og lørda bl hun simpelthen nødt til at sætte dem på plads hvorpå hun sagde: " Nu stopper I kraftedme!"! Jeg blev faktisk målløs, men på den gode måde. Hun er bare så befriende!  Jeg sagde også til min mand da jeg kom hjem at jeg var sikker på de var et par vi kunne have nogen rigtig hyggelige aftener med som vennepar. 

Idag møder jeg hende i børnehaven, jeg er på vej hjem med sønnike og hun er på vej ind efter sin datter. Jeg siger tak for sidst og hun siger i lige måde og at hun lige har mødt min mand i supermarkedet også - lille lokalsamfund så kan ikke just sige jeg er overrasket 

Her til aften fortæller min mand så om deres møde i supermarkedet. De står i hver sin kø ved hver sin kasse efter at have småsludret lidt undervejs og min mand har bemærket hun har kurv med varer og i samme nu han drejer hovedet - i samme nu bukker hun sig ned og her kan min mand så se smukke hvide blonde trusser godt op over cowboybukserne på hende. 

Jeg var færdig af grin da han fortalte det, det er jo vores præst - ha ha ha ha og han stod og vidste ikke rigtig om han skulle korse sit bryst efterfølgende - for hører det ind under synd? Hahahahahahaha han må noget oftere i kirke fra nu af  Ha ha ha nej hvor jeg syntes det er sjovt på den lidt akward måde  Om ikke andet er hun også en rigtig flot kvinde og super sød, såeh..  He he he he. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.