Nogle der ved eller har prøvet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. oktober 2014

Anonym trådstarter

Da jeg var 17 blev jeg gravid trods jeg tog p-piller og fik en abort .

nu 8 år senere og med fast kæreste skal vi starte i ICIS behandling grundet stærkt nedsat sædkvalitet. Tror I eller har I prøvet ar blive gravide i første ICSI forsøg ? Jeg tænker at ægget satte sig nemt fast sidst jeg blev gravid om det så er det samme denne gang ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2014

modesty

Anonym skriver:

nu 8 år senere og med fast kæreste skal vi starte i ICIS behandling grundet stærkt nedsat sædkvalitet. Tror I eller har I prøvet ar blive gravide i første ICSI forsøg ? Jeg tænker at ægget satte sig nemt fast sidst jeg blev gravid om det så er det samme denne gang ?

Det er fuldstændig, totalt umuligt at svare på. For det første handler det jo ikke kun om dig og din krop, men om kvaliteten af det befrugtede æg.

For det første kan nogle kvinder bruge en måned på at blive gravide den ene gang og år på at blive gravide den anden gang - eller omvendt. 

Det er simpelthen ikke til at vide.

for jer. 

Anmeld

28. oktober 2014

Stabel

Anonym skriver:

Der er ca 48% chance for graviditet hver gang der ligges et æg tilbage uanset om det er icis eller ivf.

så ja det kan godt lade sig gøre. 

Held og lykke 

Anmeld

28. oktober 2014

Nystart

Min datter er lavet på p-piller og et kondom der sprang...

Her 9 år efter har jeg mistet 3 gange på 7 måneder... Så der kan altså ændres mangting og en ny partner har os meget at sige....

Anmeld

28. oktober 2014

modesty

Stabel skriver:

Der er ca 48% chance for graviditet hver gang der ligges et æg tilbage uanset om det er icis eller ivf.

så ja det kan godt lade sig gøre. 

Held og lykke 

Det passer altså ikke.

Mener at chancen er cirka 27% i første forsøg, og så daler den en anelse pr. forsøg.

Anmeld

29. oktober 2014

Stabel

modesty skriver:

Det passer altså ikke.

Mener at chancen er cirka 27% i første forsøg, og så daler den en anelse pr. forsøg.

Der står 48% i de papirer jeg har  og   70- 80% af de par der får hjælp vil inden for 1-3 forsøg opnå graviditet. 

Anmeld

29. oktober 2014

modesty

Stabel skriver:

Der står 48% i de papirer jeg har  og   70- 80% af de par der får hjælp vil inden for 1-3 forsøg opnå graviditet. 

Det undrer mig helt vildt meget med de 48%. Vi fik cirka 27% at vide på Riget - og ja, det samme som du skriver med omkring 70% indenfor de gratis forsøg.

Anmeld

29. oktober 2014

o1Mutte

Taget fra Dronninglund fertilitetklinik: 

''En opgørelse i 2004 i Danmark viste, at når vi tilbage lægger befrugtede æg efter overstående kriterier er chancen for an opnå graviditet ved oplægning af: 

1 nybefrugtet æg mellem 27-38% pr gang

2 nybefrugtede æg mellem 30-42% pr gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.