Bløder meget :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej kvinder

Håber nogle af jer kan svare mig. 

Fik mens sidste mandag D. 20 og har den stadig i dag og den ligner ikke en der er på vej væk. Skulle efter skemaet have ægløsning omkring torsdag-søndag men kan man godt have menstruation MENS man har æglægning? Ved jo ikke om min mens når at stoppe indenfor i morhen/over morgen, men hvis ikke - kan det så lade sig gøre? 

Har prøvet at Google men kan ingen hjælp finde.... Så for at opsummere: kan man have menstuation mens man har ægløsning?  

tak. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2014

Anonym trådstarter

Ingen?????

Anmeld

27. oktober 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hej kvinder

Håber nogle af jer kan svare mig. 

Fik mens sidste mandag D. 20 og har den stadig i dag og den ligner ikke en der er på vej væk. Skulle efter skemaet have ægløsning omkring torsdag-søndag men kan man godt have menstruation MENS man har æglægning? Ved jo ikke om min mens når at stoppe indenfor i morhen/over morgen, men hvis ikke - kan det så lade sig gøre? 

Har prøvet at Google men kan ingen hjælp finde.... Så for at opsummere: kan man have menstuation mens man har ægløsning?  

tak. 

Du kan godt bløde, men menstruation og graviditet er uforenelige størrelser, idet livmoderslimhinden udstødes.

Det er en mulighed, at der er rod i din cyklus lige nu, og du derfor ikke kan regne med det "sædvanlige".

Anmeld

27. oktober 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Du kan godt bløde, men menstruation og graviditet er uforenelige størrelser, idet livmoderslimhinden udstødes.

Det er en mulighed, at der er rod i din cyklus lige nu, og du derfor ikke kan regne med det "sædvanlige".

Tak for dit svar! Og ja det var også det jeg tænkte. 

Men vil det så sige at jeg ikke kan regne med ægløsning på det forventede tidspunkt? Og bare må vente til min mens er færdig eller måske tage ægløsningstest omkring forventede dato for at være sikker?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.