Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Var til nakkefolds scanning i dag og hørte den mest fantastiske hjerte lyd og så mit lille barn på skærmen strække sig og posere for os, jeg kunne virkelig ikke holde mine tåre tilbage.
Er en meget lykkelig kommende singlemor, da jeg har valgt at få en anonym donor til at være far til mit barn, på en privat klinik i Hobro (Gaia) så godt ske at jeg ikke har nogen at dele dette med i min hverdag, men den lille baby vil blive så elsket alligevel.
Er i uge 12+2 og terminen blev beregnet til d. 9 maj 2015
Har faktisk ingen spørgsmål eller noget, ville bare dele min lykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Another Chance skriver: Var til nakkefolds scanning i dag og hørte den mest fantastiske hjerte lyd og så mit lille barn på skærmen strække sig og posere for os, jeg kunne virkelig ikke holde mine tåre tilbage. Er en meget lykkelig kommende singlemor, da jeg har valgt at få en anonym donor til at være far til mit barn, på en privat klinik i Hobro (Gaia) så godt ske at jeg ikke har nogen at dele dette med i min hverdag, men den lille baby vil blive så elsket alligevel. Har faktisk ingen spørgsmål eller noget, ville bare dele min lykke
Tillykke med det Det er også det dejligste i verden at være mor, så du kan bare glæde dig videre
Tak!!
Tro mig, jeg elsker min baby så meget allerede og vil elske ham eller hende endnu mere når jeg kan holde barnet i mine arme.
Har været mit højeste ønske i SÅ mange år og jeg er SÅ klar til det, godt ske at nogle spørger om jeg virkelig kan klare det, jeg er ikke et sekund i tvivl om det.
Rigtig mange gange tillykke det er så stort. Vil dog lige fortælle dig at hele dit cpr nummer vises på dit flotte billede. Det er måske ikke lige så godt rigtig held og lykke
Another Chance skriver: Tak!! Tro mig, jeg elsker min baby så meget allerede og vil elske ham eller hende endnu mere når jeg kan holde barnet i mine arme. Har været mit højeste ønske i SÅ mange år og jeg er SÅ klar til det, godt ske at nogle spørger om jeg virkelig kan klare det, jeg er ikke et sekund i tvivl om det.
Selvfølgelig kan du klare det og det er også noget helt særligt at få ens lille baby i armene for første gang og de det lille unikke væsen i øjnene.
kan man ikke gå ind og ændre på et billede man har lagt herind??
Havde ikke lige tænkt over mit cpr nummer...
Another Chance skriver: Var til nakkefolds scanning i dag og hørte den mest fantastiske hjerte lyd og så mit lille barn på skærmen strække sig og posere for os, jeg kunne virkelig ikke holde mine tåre tilbage. Er en meget lykkelig kommende singlemor, da jeg har valgt at få en anonym donor til at være far til mit barn, på en privat klinik i Hobro (Gaia) så godt ske at jeg ikke har nogen at dele dette med i min hverdag, men den lille baby vil blive så elsket alligevel. Er i uge 12+2 og terminen blev beregnet til d. 9 maj 2015 Har faktisk ingen spørgsmål eller noget, ville bare dele min lykke
Stort tillykke, det er en fantastisk følelse at se sin barn første gang
Monica
Another Chance skriver: kan man ikke gå ind og ændre på et billede man har lagt herind?? Havde ikke lige tænkt over mit cpr nummer...
Jeg har lige anmeldt dit opslag så de kan måske hjælpe med cpr nummeret
Gud, er du gravid? Der er noget jeg er gået glip af, fulgte ellers dine indlæg i starten
Ej, hvor dejligt det lykkedes, håber det kommer til at gå godt
At bliver mor er det bedste og det er det helt sikkert også uden far
Diana2013 skriver: Jeg har lige anmeldt dit opslag så de kan måske hjælpe med cpr nummeret
Tak skal du ha, har selv lige skrevet ind til dem omkring det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128